Show je woonkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amare

Amare Niet meer actief

Ik durf mijn woonkamer niet te laten zien, maar wil wel om jullie advies vragen als jullie dat niet erg vinden?
    We hebben een lange grijze want met donker grijze spachtelputz, de andere muren zijn lichtgrijze spachtelputz. De keuken is dezelfde kleur als de donkergrijze muur.
    Onze meubels zijn allemaal bruin, bruine driezijdig tegen de muur. Bruine tafel met 4 stoelen staan los van de muur.

Maar ik mis sfeer, gezelligheid en styling in ons huis. Wie kan mij advies geven? Bijvoorbeeld een kleur toevoegen ofzo aan accessoires?

2. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Missmamsie, ik vind t ook helemaal leuk!

Ik krijg ook alweer allemaal ideeën! Normaal hoor je van vrienden of familie niet wat ze zouden veranderen en hier wel!

Snap wat je bedoelt liedjepiedje. Ik mis dat ook. beetje steriel nog.;) Helaas is de muur bij de tv niet te verven, dat is behang. Zie foto.

3. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

4. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Oh en deze wilde ik nog even delen, zelf bedacht :D

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier onze woonkamer. Niet echt een stijl. Ja, onze stijl haha. Een giga grote hoekbank. Robuuste steigerhouten meubels en heel veel bloemen. Ik hou niet zo van kleur in ons interieur, maar ik vind de dames met al die kleurtjes echt heel gaaf!
    Mooie Ipad kwaliteit foto ook :D Beetje te donker.
    Vloer irriteer ik mij alleen heel erg aan. Helemaal niet onze stijl. Gelukkig komt er binnenkort een andere in.

6. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Heel erg gezellig Aszz!
    Die kast was een opknapper toch? Vind 'm erg mooi passen!

Bloemen wil ik ook meer gaan doen, vind ik echt heel erg gezellig en huiselijk staan.

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik zou gaan voor accessoires in wit/creme en pastelkleuren, dat past zowel bij grijs als bruin. Het klinkt allemaal erg donker en met bijvoorbeeld een licht schilderij heb je weer wat meer contrast.
    Wat vind je van zoiets?

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik haal elke donderdag verse bloemen ( eigenlijk altijd bijzondere rozen en lelies ) , en heb 2 grote vaste planten.
    Vandaag veel gladiolen van de tuin kunnen halen.
    Ook een artisjok vandaag, erg grappig. Nog niet eerder gehad.
    En ja, de kast is een opknapper. Zijn we nog steeds erg blij mee.

Mijn uitzicht, bloemen parade hahaha.

9. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
  10. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Dat is onze woonkamer:) Suggesties meer dan welkom;)

11. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
  12. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Mooie woonkamers zie ik voorbij komen!

13. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Mumm84. Jammer dat je je muur niet kan verven. En een ander behangetje is geen optie.
    Je tekst is heel grappig! Waar heb je die hangen?

14. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Ziet er netjes en (heel) opgeruimd uit haha
    Maar mij iets te donker.. Te veel hout..

Wel apart zo'n slaapkamer 'in' de woonkamer

15. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ja, ik weet het... Ik vind het ook te donker. Vooral de vloer vind ik niet mooi, maar ja... de kinderen zijn nog jong, een nieuwe vloer kost aardig wat geld en we willen graag over een jaar of twee verhuizen... Dus word het alsmaar uitgesteld. Voor ik de foto maakte (en veul moest opruimen;)) hingen er zelfs nog twee lange donkere maskers aan weerszijden van de bank... Veel te donker, die heb ik als eerst weggehaald. En onze slaapkamer was eerst een 'bijkamer' voor de eettafel en een buffetkast, maar toen de jongste geboren werd, is ons bed ernaartoe verhuist en inmiddels zijn we eraan gewend;) Gelukkig zit er nog een toogje tussen en een klein trapje, omdat de slaapkamer verhoogd is... Heb je toch nog het idee dat het uit twee gedeelten bestaat.

16. Mumm84

Mumm84 Niet meer actief

Liedjepiedje, hangt in de gang.
    We wilden eerst de tekst 'Excuses the mess, the children are making memories'.

Maar we wilden ook een tekst over liefde en kids...deze bedacht ik midden in de nacht. Heb m toen gelijk bested :D

17. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik werk ook veel met bloemen geeft een extra gezelligheid. soms heb ik een bos met rozen op de tafel staan, soms bloemen in een 3 punt vaasje

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zou die donkere meubels schuren en wit maken. Scheelt sowieso al een heel stuk.

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Idd veel landelijke woonkamers zeg. Hou ik helemaal niet van:D
    Maar gelukkig maar, zou ook zo saai zijn als iedereen dezelfde soort woonkamer had;)

Ik heb even geen foto's maar ons huis is soort van strak/industrieel.
    Grote antraciet tegels, steigerhout, rvs keuken, hoogglans wit, grote antraciet loungebank, trap van gietijzer etc.
    Ik ben nog steeds bezig met accessoires enzo, de basis ben ik heel tevreden over maar ik mis nog de aankleding een beetje. Ik wil sowieso wat planten in huis en wat meer kleur.

20. Koon

Koon Niet meer actief

Ik zou wat meer licht aanbrengen. Als je geen zin hebt om te schuren en verven, zou ik in ieder geval wat planten en bloemen neerzetten (in lichte potten) en op de bank een licht dekentje (ook nog lekker om 's avonds onder te liggen) met leuke kussens neerleggen.

Deel Deze Pagina