Leuk om zo bij iedereen even te kunnen binnen gluren . Stiekem zijn we toch allemaal voyeurs, niet? Ik hou zelf niet van de landelijke sfeer, wij zijn meer van de moderner look. Ook niet extreem want als dat doorslaat dan kan het al snel ongezellig voelen, vind ik. Dit is onze woonkamer. Hij is vrij lang, met alleen aan de uiteinden glas/licht. Daardoor is ie best donker. Gisteren kreeg ik ineens de ingeving om de vloer (ooit haha) wit te verven!! Vind ik super mooi namelijk!
kzie nu al een paar foto's met de hubby's aan tafel vragen die zich niet af waarom ze op de foto moeten?? haha
Dank! De kachel is een gaskachel, zat er al in toen we het huis kochten. We hebben hem bijna nooit aan. Het liefst zou ik hem willen veranderen in een houtkachel.... wie ook ooit .
Haha, hij werd alleen boos toen ik zijn papierhandel een beetje bij elkaar legde . Verder is ie bijna onherkenbaar hahaha.
Ladys, ik zou ook gaan voor iets van kleur of een grote eyecatcher aan je muur. Mh81, mooi! Ik vind die robuuste bruine meubels samen met de witte kast heel stoer. Ik ben net op zoek geweest naar wat kleur, waar zo'n topic al niet goed voor is Dit is het geworden, een beginnetje...