Weet ie het zeker? Hoop onderhoud hoor! Zonder gekkigheid, het is de hobby van mijn vriend. Die is gek op beestjes en dan voornamelijk exotische varianten. Wat jij ziet als aquarium is eigenlijk een paludarium. Soort nat/droog omgeving, beetje regenwoud idee. Zitten zes gifkikkertjes in en een gekko Echt, als ik soms niet letterlijk zeg "ik voel me zo genegeeeeeheeeeeeerd!!" kan ie zo een hele avond bezig zijn met het bijhouden van het groeiende groen, omleggen van het watervalletje en god weet wat ie er nog meer in uitvoert
Leuk topic! Ik denk dat velen het ook rommelig bij ons vinden 😉 Krijg van visite vaak te horen dat ze het zo gezellig bij ons vinden en dan ben ik stiekem toch wel een beetje trots. Baal namelijk net zo vaak dat ik het niet opgeruimder krijg maar aan de andere kant denk ik dan ook dat er in een huis wel geleefd mag worden. Oh ja, de babyschommelstoel gaat morgen samen met de box naar zolder.
Hahaha oh my ik bedoelde meer overal losse bakjes enzo! maar 't valt mee dus, haha Heb erg mooie woonkamers voorbij zien komen!!!
Daan23, ziet er mooi uit!! NoukjeTygo, ah...weer wat geleerd Ik weet wel dat mijn man het erg leuk zou vinden, maar ik laat hem stiekem toch nog maar even niet op ideeën komen, haha. Evaa, de kubussen staan bij de door mij geplaatste posts. De laatste foto die ik er opgezet heb. Tuttie, ziet er gezellig uit bij jou! Voor wat betreft de feedback: ik snap jullie reactie wel, hoor. Ik heb ze nu ook anders ingericht en strak opgehangen is idd anders, maar wij houden hiervan en dat maakt ons appartement 'òns appartement'
Hier een collage van onze woonkamer/keuken. We wonen er nog niet heel lang dus we zijn nog niet helemaal klaar. Het zitgedeelte is lekker kleurrijk en dit moet nog even terugkomen in de rest van het interieur maar ben er al wel erg trots op. Bekijk bijlage 346305