Na het zien van dit topic had ik het ineens: HET OP MIJN HEUPEN! Ik ben aan het opruimen gegaan en het e.e.a. veranderd. Zo stond het tafeltje met stoeltjes van mijn dochertje op de plek waar nu het kastje staat met de 2 fotolijstjes en lamp! En het kastje dus waar het tafeltje nu staat.. En nog vind ik het zo saai en rommelig in huis.. Het liefste wil ik alles nieuw en anders.. Het staat allemaal alweer 6 jaar zo.. Maar goed.. we gaan eerst boven aan de gang! Want daar mag natuurlijk een nieuwe babykamer ingericht gaan worden. En krijgt onze lieve dochter ook nieuwe kasten!
En achter.. Met op de laatste foto de speelhoek van mijn dochter.. Nu staat alles niet meer door het hele huis heen.
Vind het zo leuk om bij mensen binnen te kijken, geen idee waarom. Maarja net zo eerlijk dan om jullie ook een blik bij ons in huis te geven:
Wil jij je eettafel stoelen toevallig niet verkopen? Wij hebben dezelfde alleen dan in een andere kleur, nu krijgen we een nieuwe eettafel en wil ik er 4 stoelen bij hebben maar ik kan nergens stoelen vinden die qua model en stof hetzelfde zijn...
Hihi nee helaas... Heeft heel lang geduurd voordat ik iets had gevonden wat naar mijn zin was! Dus voorlopig blijven ze nog staan. Sorry!
Wow jullie woonkamers komen zo uit een woonmagazine gewandeld. Durf de mijna haast niet te posten haha
Leuke foto's allemaal! Hier de mijne. Lijkt wat donker maar heb verder alle muren en lasten wit. Zit alleen altijd met het grote raam. De vensterbank is niet heel breed dus iemand tips om het raam/venster toch te "versieren"? Rolgordijn is nooit meer open dan zoals op de foto.
Je hebt bij Ikea ook van die 'paneel gordijnen'. Je kunt ze in verschillende kleuren kopen. Je hebt dan wat meer zicht naar buiten. Misschien een idee?