Ik ben erg benieuwd naar jullie eerlijke mening! En tips zijn ook welkom. We zoeken nog een leuke feauteuil (of hoe je dat ook schrijft), en eetkamerstoelen. O ja, die lange muur gaan we wat blauwer maken. Nu is het te groen, kvind het niet mooi bij de bank.
Voor eetkamerstoelen zou ik denk ik gaan voor van die buisframestoelen met ribstof. Mooie groene kleur, of verschillende kleurtjes. En dan max drie stuks want ik vind die bank bij de eettafel ook erg leuk! Buisframe stoel
Gaaf dat je dat zegt, we hebben daar al meerdere keren opgezeten en over getwijfeld. Toch een bevestiging nu
Ik vind nu de voorkant van je kamer en het stuk met tafel en dressoir heel verschillen van stijl als ik eerlijk ben.
Kun je uitleggen waarom nijntje? De grote tafel is dezelfde stijl als de salontafel en bank. Ook van die wite planken.
Okay is lastig te zien op de ipad maar je dressoir vind ik meer landelijk en de rest (mn de salontafel en lamp) strak/industrieel zegmaar. Weet niet zo goed te omschrijven haha. Je tafel lijkt vanuit de verte ook landelijke stijl te zijn
De muur viel mij idd meteen op Vind de kleur niet sowieso niet zo mooi en hij past niet bij de bank. Ik zou voor een warmere tint gaan, denk niet dat je dat met blauw gaat bereiken, aangezien dat ook een koude kleur is. Misschien een hele lichte bruintint, omdat je vloer en vloerkleed ook bruin zijn? De lampen vind ik niet bij de rest van je interieur passen qua stijl. Zou ze vervangen voor iets met lampenkappen, dan ook weer in een mooie bruintint om het een geheel te maken. En de stoelen dan ook weer matchen qua kleur Mooie meubels en tafel trouwens, knap gedaan die tafel met die wielen!
Leuk om te zien al die verschillende woonkamers Ik heb ook een woonkamer(tje).... Goh Komt ie: Bekijk bijlage 347436 Het is een beetje donker zo... Maar in het echt kijkt het best sfeervol, hoor
Dank je voor je tips. Met de lampen ben ik juist heel blij. Ik vind die stoere lampen juist zo gaaf bij de stoere tafels. Haha. Qua muurkleur, lichtbruin gaat het echt niet worden. Totaal niet mijn smaak De bank hebben we sinds gisteren nieuw, vandaar dat wij de muur nog moeten verven. Ik hou persoonlijk wel van deze koude kleuren. Geeft veel licht en ruimte. Zand/bruin kleurig vind ik snel te benauwend. Maar super bedankt voor je eerlijke reactie!
Daar heb je op zich gelijk in. Her dressoir is meegegaan vanuit ons oude huis. De tafel is nieuw. Dus het is nog niet allemaal passend. Persoonlijk vind ik het niet storend.
Leuke en mooie woonkamers komen er voorbij! ik pik altijd ideeen van anderen dus ik kijk graag hier Liedjepiedje ik vind het wel gezellig je huiskamer! alleen je dressoir is wat klein aan de grote muur maar verder gezellig
Ik vind die mix van stijlen juist leuk! Hou zelf niet van kamers waarin alles van hetzelfde komt (matching eettafel+stoelen, dressoir, tvkast, salontafel en ga zo maar door). Nee juist dat mix & match daar hou ik van. Ik zou ook echt de lampen niet veranderen, en de muur idd iets warmer groen/blauw maar zeker geen bruin. Ben trouwens wel benieuwd hoe het er uit zou zien als je de eettafel van de muur haalt en een kwartslag draait. En dan midden onder die hanglamp (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel )
Ik vind het wat kaal ogen. Een mooi schilderij aan de foto. De overgang van woonkamer naar eettafel is erg leeg.
Liedjepiedje, ik vind het er leuk uitzien bij je. Ik heb even het ; kleurenwiel' erbij gezocht (principe van matchende kleuren) en wat ik zelf ook al vond, zegt dat wiel ook dat de kleur van de muur juist al wel matcht bij je bankstel. Op de foto vind ik het al leuk matchen met je gras Stoere bank trouwens en de salontafel ook helemaal goed. Een fauteuil zou ik leuk vinden passen in een lichte violetkleur. Voor het kussen zou ik een andere hoes kiezen. Verder vind ik het dressoir ook vrij klein ogen tegen een lange muur. Zelf zou ik een keer een ander dressoir kopen...