Bekijk bijlage 348825 Bekijk bijlage 348826 Ik heb gisteren de gordijnen opgehangen, al een heel verschil!
Ziet er gezellig uit, mooie keuken trouwens met die kleuren! Diezelfde loper op je buitentafel heb ik ook voor mijn vriend gekocht, omdat ik zijn tafel opnieuw had gebeitst met een donkerblauwe kleur
Ik ben al heeeel lang niet meer actief geweest op ZP. Via een bekende kreeg ik de link naar hier omdat ik echt met mijn handen in het haar zit.... We hebben een woning met de keuken aan de voorkant en daarachter een hele grote vierkante woonkamer. Ik krijg het maar niet ingericht.... Kunnen jullie tips geven?
Onze woonkamer is ook vierkant. Mijn foto's staan ertussen op pagina 48 Misschien kan je foto's plaatsen zoals het nu is dat we tips kunnen geven.
Hier t begin van onze woonkamer. De muur bij de eethoek is klaar. Nu rest van de woonkamer nog, dat gaat wit worden met op 1muur een groot vlak van die bloemenprint
Bij de blokker tuin.... Weet niet of ze ze nog hebben had er nog bij willen kopen maar heb ze niet meer gezien
Mijn rommel huis....tips voor inrichting anders te maken? Rommel is bijna wegen, heb een slechte periode erop zitten en weinig zin gehad om schoon te maken. Keuken wij hebben een open L kamer met de keuken voor aan.
Gang deur en trapkast achter de bank knutsel hoekje van dochter. En de zit hoek helemaal vanuit de keuken.
Wat staan er hoop mooie woonkamers tussen. Ik heb weer ff kleine ideetjes gepikt Ik ben vanaf april verhuist maar ik ben nog steeds aan het zoeken voor leuke interieur dingetjes.
Plaats reactie - paperclipje - bestand kiezen - uploaden en venster sluiten ... Ik ben echt alleen maar aan het spieken hier