Ik heb het natuurlijk wel opgeruimd voor de foto's en overdag slingert er wel speelgoed maar ben over het algemeen erg netjes. Ik vind het heel gezellig bij mij in huis. Waarschijnlijk vind ik het bij jou thuis een rommel en zouden mijn handen jeuken als ik in jou kamer zit.
Nee dan is het inderdaad maar goed dat smaken verschillen. Mooi woonkamers dames! Ik kan even kijken of ik wat foto's heb. Eerst kindjes naar school brengen enzo.
Heb niet zon mooie woonkamer als wat ik hier heb gezien Wil nieuwe gordijnen en bankstel hebben jullie adviezen voor kleuren?? Ben er echt helemaal niet goed in.
Ik vind dat mijn zusje een superleuke inrichting heeft. Zij is nogal van zelf meubels opknappen (ze laat haar vriend heel NL rondrijden om dingen op te halen *grinnik*). Het is echt heel gezellig bij haar, met allerlei kleurtjes, veel boeken, bijzondere kastjes. Echt nice! Ze zit niet hier op zp, dus het beeld moeten jullie er zelf bij bedenken .
Hahaha... dat denk ik niet. Wij zijn erg opgeruimd. Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Ik vind de kamers gewoon erg gestyled... en dat vind ik niet gezellig. Maar smaken verschillen.
Ik zal straks even een paar foto's plaatsen. Ik moet trouwens zeggen dat ik mijn eigen woonkamer ok vind maar niet super speciaal ofzo. Nu even een tukje doen. Enne... begrijp me niet verkeerd... ik vind het niet lelijk hoor. Het is niet mijn smaak en erg gestyled.
Leuk om binnen te kijken,volgende week krijg ik de sleutel dus ergens als het af is zou ik een foto plaatsen haha! Cygnet,heb je een foto van jouw woonkamer? kan me er echt geen voorstelling van maken hoe het er bij jullie uitziet nav je meningen over andere woonkamers.
:x Dat klinkt super leuk!!! Hahaha... ik vind het wel grappig dat iedereen lijkt te denken dat ik dan DUS mijn eigen woonkamer geweldig vind... maar dat vind ik helemaal niet. Ik zal dus foto's plaatsen maar niet omdat ik zo trots ben op mijn woonkamer. Mijn smaak is nou eenmaal heel anders dan die van mijn man en we hebben een anders soort huis dan bij mijn smaak zou passen.
Ik denk niet dat je je eigen woonkamer geweldig vind,maar ben wel benieuwd wat voor stijl het dan is gezien je landelijk met iets modern niet leuk vind. Ik vind het leuk om bij andere mensen binnen te kijken,dus ook bij jou
Ik hou zelf erg van brocante of art deco / jugendstil maar voor beide moet je een bijpassend huis hebben. Wij hebben een jaren 60 woning, behoorlijk recht toe recht aan. Straks foto's. We hebben niet echt een stijl.... Hahaha
Ik ben nu ook benieuwd van Cygnet Ik vind landelijke stijl juist erg mooi en de acceroires en kleur dat doet juist de gezelligheid aan
Ik hou ook heel erg van landelijk, zij het wat strakker en ik ga echt kwijlen van de huizen gestyled door Piet Boon. Dat hele strakke, minimalistische of juist hele landelijke (RM met overal ditjes en datjes en dat helemaal doorgetrokken) zou niet bij ons huis passen en daarbij vinden we het ook niet mooi. Ik vind zelf dat we een hele mooie mix hebben tussen landelijk en strak, al mag er nog wel wat kleur en groen bij. Ik vind veel dingen wel leuk (gekke kleurtjes, koloniaal, brocante, echt antiek, superstrak), maar dan wordt het zo'n manusje van alles en krijg ik echt kortsluiting. Voor mijn gevoel kan ik bij een grijs/wit/riet basis nog heel veel met accessoires doen en zo toch elke keer een ander interieur creëren. Man en ik hebben helemaal dezelfde smaak, heel fijn want zo hebben we een woonkamer ingericht die we allebei heel mooi vinden en waar ik elke dag nog weer blij van word. Overigens zit gezelligheid 'm bij mij niet in kleur, wel in het juist aankleden van dingen.
@ Cygnet: Leuk, ik vind het er gezellig uitzien. (leuk jurkje heeft Pom ook aan, van 4FF? Zo'n leuk merk!)
Dank je. Ik vind onze woonkamer vooral wel comfortabel en ok gezellig. En wat betreft het jurkje...klopt!!!
Ik vind het wel mooi hoor cygnet! Manlief keek mee en die zei wow haha. Je witte buffetkast vind ik echt geweldig!
Cygnet,je woonkamer is net wat je zegt,niet echt in een stijl. Gewoon gewoon zegmaar. Wel prachtig licht binnen zeg! Heel ruim.