Show je woonkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Haha oké zo kwam het over ;) Bedoelde het ook niet lullig hoor maar ik hou gewoon van eenheid. Leuke woonkamer hoor, maar kan nou niet echt zeggen dat ik het gezelliger vindt als mijn woonkamer of de landelijke woonkamers :p Die woonkamer van river vindt ik echt super gezellig. Helemaal mijn smaak!

Ik zou het liefst ook een landelijke huiskamer willen maar ja helaas, mijn man houdt er niet van. Zou ook graag oude meubels willen opknappen in landelijk stijl. Mijn man begon al te zuchten toen ik met een oude dekenkist aan kwam, laat staan een heel interieur. Ben ook wel weer zat van mijn meubels maar volgens mijn man voldoet dit nog prima. Dan maar een nieuwe vloer :D

2. Koon

Koon Niet meer actief

Ik vind het heel leuk! Ik houd ook wel van 'niet echt een stijl maar wel rust en gezelligheid' ;)

3. Koon

Koon Niet meer actief

Heel herkenbaar. Meestal begint het hier na een jaar alweer te kriebelen en heb ik geen rust meer voordat alles anders is neergezet, nieuwe accessoires etc.
    Mijn vriend staat er ook niet om te springen, ik struin het liefst marktplaats en rommelmarkten af.

4. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Hier verander ik dan maar met kleurtjes. We hadden eerst paarse accessoires en het kleine muurtje was antraciet. Heb al zo vaak gezegd tegen mijn man dat we zo alles op mp kunnen zetten en we van dat bedrag en een beetje erbij weer nieuwe meubels kopen maar niet nodig en veel te veel gedoe ;)

5. Koon

Koon Niet meer actief

Niet overleggen, gewoon doen :p

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    idd gewoon doen :p als ik dat hier allemaal zou veranderen en hubby komt eind van de dag thuis van het werk, zou hij t misschien niet eens door hebben :D die kijkt niet zo naar details

7. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Mooie kast Cygnet! Ik wilde dat ik daar de ruimte voor had.
    Voor de rest is het niet zo mijn woonkamer, maar dat had ik ook niet verwacht na je reactie op de landelijke woonkamers :) Ik vind het opgeruimd en rustig en daar hou ik van, maar tegelijk ook wat saai en flets.

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Precies dezelfde mening. Vind het er verder wel warm uitzien bij jullie Cygnet waar je thuis kunt komen gezelligheid is. Vind alleen de meubels iets te donker.

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ook! Als ik het ene nieuw heb, ben ik daar zo aan gewend. Dan wil ik weer iets anders nieuws haha.
    Maar wij moeten sparen voor een vloer dus voorlopig moet ik het even met m'n meubels doen ;)

10. suusje1982

suusje1982 Actief lid

7 aug 2013
    363
    0
    0
    Haha een heel nieuw interieur en zo'n grote uitgave zonder hem in te lichten dat gaat me iets te ver. En dat is ook niet in een dag gebeurd!

Accessoires veranderen dat hoef ik niet te overleggen hoor ;) Heb toen ook dat muurtje zonder overleg geverfd. Toen hij thuis kwam had ik een verassing. Jaja verassing, dat is gewoon zodat ik nu niet meer terug kan, kreeg ik als reactie :p Goh wat kent hij mij toch goed :D

11. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Cygnet mooie vloer en super mooie kast. Maar vind jou woonkamer niet perse gezelliger als die van mij :) maar wat je zegt smaken verschillen

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    o nee heel niet interieur is idd wel té om het zonder overleg te doen :p

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

DAT heb ik ook niet gezegd. Een mening hebben over een ding wil niet zeggen dat het hier beter zou zijn. Ik vind het altijd raar dat mensen dat veronderstellen

Ik vind mijn woonkamer niet perse gezellig maar de woonkamer die er uit zien als de Ikea of eem plaatje van een woonwinkel ook niet. Snappu?

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Mooie kamers! Hier een complete mengelmoes van alles door elkaar :p

15. Delta

Delta Niet meer actief

Ik denk dat gezelligheid maar net is wat je ervan maakt :) Vind weinig woning inrichtingen niet gezellig. Het past meestal ook gewoon bij die persoon.

16. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dan heb je mij ook verkeerd begrepen ;) maar over smaak valt niet te twisten zeg ik weleens ;)

17. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik vind die huiskamers juist super gezellig met zo'n landelijk sfeertje, hou ik zelf ook erg van. Ik vind dat heerlijk van die mooie gestylde kamers. Ik hou ook echt niet van troep en elke middag en avond als de mannetjes op bed liggen dan ruim ik het speelgoed op en is alles weer even netjes. Zo zie je maar weer smaken verschillen ;)

18. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    *kijkt even om zich heen* Sh#t.. ik woon in de Ikea!:$:p

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0