Mooie kamers zie ik voorbij komen zeg, niet allemaal mijn smaak maar goed, smaken verschillen Dit is onze woonkamer. Niet erg groot maar ben er blij mee Bekijk bijlage 345687 Bekijk bijlage 345689
Ik sta in dit soort topics altijd verbaasd hoe netjes en bij elkaar passend jullie interieurs zijn. Knap hoor! Vind het allemaal heel mooi gedaan! Vind het landelijke ook heel mooi. Zelf ben ik wat chaotischer aangelegd, en dan krijg je dus dit:
Nou danip, ik vind jouw kamer juist geweldig!! Mooie meubels, geweldige kussens <3 en niet té netjes (daar kan ik echt niet tegen).
Haha thanx! Ik voel me het meest thuis in een heerlijke explosie. Strak en bij elkaar passend is niets voor mij thuis. Al vind ik het wel mooi gedaan als ik het hier zo zie. Ik voel me wel een beetje vreemd in dit topic tussen de matching woonkamers.
Vind je dát chaotisch??? Als je chaos wil zien moet je even terugbladeren naar pagina 6... Jouw kamer vind ik juist netjes... mooie tafel ook.
Haha, ik vond jou huis juist gezellig! En mijn dochter is nog wat jonger, die maakt denk ik nog wat minder troepjes. Dat scheelt!
Heerlijk om te zien allemaal. Hoe iedereen het weer anders doet. Leuk toch juist dat het niet overal hetzelfde is. Als iedereen nou hetzelfde heeft qua stijl en inrichting zou het ook saai worden. Wat danip heeft vind ik leuk, maar mijn man zou gek worden haha. Die vind dat niets. Cygnet haar huiskamer vind ik ook super. Daar zou ik me ook wel op mijn gemak voelen. En dat landelijke vind ik ook erg mooi. Ik ben zelf dol op tweedehands meubels, zelf lekker opknappen. Kan ik dan echt dubbel en dwars van genieten. Vooral als ik weet dat het gewoon niet veel heeft gekost. Zo ben ik nu dus dol op Annie Sloan verf. Mijn eethoek is nu nog donker houtkleur, maar als ik me wat makkelijker kan bewegen en dus weer hersteld ben na de bevalling en behoefte heb om iets te doen gaat die wit worden. En ik vind het geweldig om dat zelf te doen.
Ik vind dat altijd zo gaaf he, ik wou dat ik dat durfde maar ben altijd bang dat het er bij iemand anders mooier uit ziet dan in mijn huis hihih