Wat hebben jullie allemaal een prachtige inrichting. Wij hebben ook brocante meubels en ik ben ze ook hard aan het opknappen. maar nu is er een bom ontploft in huis want ik ben de trapkast aan het opruimen die tot aan het plafon vol zat, dus nog even geen foto's hihi
Trapkast is heerlijk maar idd kan zoooon rommel worden!! Hier mest ik hem ook eens in de zoveel tijd uit
Leuke inrichtingen allemaal. Onze muur is nog een beetje kaal, maar daar komen vast nog wel wat foto's aan. View attachment 406789 View attachment 406790
Valt me op *niet aanvallend bedoeld* dat alle inrichtingen zo perfect bij elkaar passen en alles glimt als een spiegeltje en er nergens een rommeltje of speelgoed ligt. Het doet zo klinisch aan. Durf mijn woonkamer hier niet te laten zien hoor haha.
Die van mijn zijn vlak na de verhuizing gemaakt en we hebben nog geen kinderen. Inmiddels is het wel wat meer een rommeltje en dat zal het ook wel zijn als we wel kinderen hebben
Komt bij ons denk ik omdat de beeb er nog niet is. Zal wel veranderen zodra hij er is denk ik. Als nichtjes op bezoek komen is onze woonkamer ook ontploft haha.
Mijn woonkamer ziet er overdag niet altijd zo uit! Dan word er gewoon gespeeld. Maar als de kids op bed liggen ziet het er wel zo uit. Ik houd zelf niet van rommel in huis
En ja ik heb 3 kids en veel speelgoed etc maar dat word zo opgeborgen na het spelen dat ik er geen last meer van heb
Waar laten jullie dat dan haha. Hier staat alles opgestapeld in curverbakken in een hoek samen met speeltafeltje en stoeltje, poppenbuggy, loopauto, skippykoe etc etc. Ziet er niet uit ik weet het maar waar laat je dat dan. Trapkast is klein en zit vol met boodschappen, stofzuiger, emmers, friteuse etc.