Imensa: haha ja dat doe ik inderdaad ook best vaak Anders was het hier vast niet zo geweest nu. Saaie mannen ook! Die laatste foto van je, erg mooi! Heb je daar krijtverf voor gebruikt? Eltigra: Ah dank je wel! Dat is ook wat ik er zelf leuk aan vind. Ik vind het gezellig en vrolijk. Suus: ik heb je een pb'tje gestuurd!
Deco verf van de action. Ik zag het liggen en dacht dat moet ik eens proberen. Werkt nog goed ook. is natuurlijk niet te vergelijken met "de echte" krijtverf.
De kussens op de hocker staan er normaal niet, die zijn van mijn oudste. de eettafel word nog wit.. Geen waarom ze op de kop staan....fijn!
Danip wat een leuk huis! Helemaal mijn smaak!! Maar eerlijk? ik voel me beter thuis is wat rommelige huizen... niet smerig natuurlijk.. maar dat je kan zien dat er geleeft word dat er kinderen spelen...Daar plof ik rustig neer. Als ik in een huis kom waar alles spik en span is, wil ik daar het liefst zo snel mogelijk weer weg.
Dit is hoe ik er nu bij zit, lekker languit op de bank deken erbij, tv aan en het tafeltje lekker rommelig Sorry foto op zn kop Had even lampie aangedaan want ipad heeft geen flits... Maar tis lekker donker met kaarsie aan vindt ik beter
Wij zijn druk bezig met klussen, aankomende donderdag word de vloer gelegd en dan plankjes ophangen enzo, beetje sfeervol maken. En dan ga ik foto's maken Het is ZOO anders geworden, zo mooi ^^
Ik zit nog steeds op een muursticker te wachten, maar ze hebben enorme vertraging Zonder die is 1 muur heel kaal