Die hebben we gekocht in een zaakje vlakbij Arnhem. Dit is al de tweede en binnenkort krijgen we de derde. Wat een waardeloze tafels Als hij nou weer niet goed is dan brengen we hem retour en zullen dus zelf ook opnieuw moeten zoeken. De eerste was een ei vorm en slecht afgewerkt. Deze heeft een goede vorm maar slecht in de verf. Was rond de 700,- dus gelukkig geen hoofdprijs maar ik verwacht wel een goede vorm en goed ingezette verf De poot is dan weer wel mooi en stevig. Mocht je nog steeds interesse hebben dan mag je een pb doen
Mooi! Welke kleur heb je bij de foto met eettafel op de muur? Ik zoek zoiets voor de hal maar de meeste vind ik te warm.
Urban taupe van Flexa. Hele mooie kleur, maar ook wel behoorlijk warm hoor. Heeft soms een rozige ondertoon, hangt ervan af hoe het licht valt. Ik zou als ik jou was een tester van flexa bestellen of de app downloaden. Kun je "uitproberen"
De afgelopen was het bloedheet, en dan denk je al aan de kerstboom. Of is het nog erger/ staat ie al?
In kader van Less is more. En aan jullie te laten zien dat ik ook kan minimaliseren. Nee hoor, vanmorgen ff een foto gemaakt voordat er een deel vd meubels binnenkwamen.
Haha heb de meubels vorig jaar al anders gezet ivm de Kerstboom. Maar ik kan idd niet wachten totdat ik de Kerstboom weer kan zetten
Wij hebben in de zomervakantie behangen, een nieuwe eethoek gekocht en wat verschoven met meubels...ik ben er blij mee. View attachment 662881 View attachment 662882
Dank je! Ik zal een tester uitproberen, denk ik. Of ik waag het er op en verf nog een keer als het niet bevalt. Zoveel muur is het niet.
Ja ben ik ook benieuwd naar. Ik ben opzoek naar een soortgelijke kast maar dan voor een meisjeskamer. Dus als iemand nog leuke websites heeft van gerestylde brocante kasten dan hoor ik het graag!
Wat jammer zeg dat het zo is tegengevallen. En het is misschien niet de hoofdprijs maar €700 is ook een behoorlijk bedrag.