Wat voor soort verf heb je gebruikt? Hier staat een grenen kast op de planning. Een paar jaar terug gebruikte ik altijd Annie Sloan of een andere krijtverf. Maar ik heb nu het idee, dat andere matte verf ook goed kan.
Smaken verschillen, ik vind zowel de onderzetters als die wereldkaarten 3x niks. Ik zou een mooi schilderij ophangen op zo’n stuk muur. Nou ja, eerst een mooi schilderij vinden en kopen en dan ophangen .
Haha ja ik ook hoor! Wij hebben nu 2 mooie schilderijen op glas gekocht van een leeuw en jachtluipaard, althans ik vind ze mooi... maar er zullen er ook genoeg zijn die het niets vinden
Ik vind de artikelen van posterjunkie echt heel gaaf! En ben aan het sparen om een van die boven m'n bank te hangen
Zowel de landkaarten als schilderijen van glas vind ik dus niet mooi. Eigenlijk vind ik alle muurdecoratie lelijk maar die onderzetters vind ik dan nog een beetje weinig voorkomend. Om die reden hangt er na 1 jaar nog steeds niks aan de muren. Wanddecoratie is echt zo lastig!
Onze wanddecoratie en dan hou ik niet van foto’s in de woonkamer, nog steeds blij mee. Vind hem ook tijdloos.... mijn mening
Haha, je noemt ze nu toch ook zelf al onderzetters Maar vind je dan alle schilderijen lelijk? Ik bedoelde gewoon een echt schilderij, dus verf op doek. Ik weet eigenlijk niet wat een schilderij van glas is....
Persoonlijk hou ik altijd van net even anders en daarom vind ik de ‘onderzetters’ leuk. Ik zou ze gerust ophangen en weet zeker dat het leuk staat in mijn interieur. Onderzetter look of niet Ik zou niet gauw een schilderij kopen, behalve als het een goede investering is en hij op zolder onder een doek kan. Kleintjes met een gekke print kan ik nog wel leuk vinden. Maar met een echt schilderij heb ik gewoon niks. Posters die je makkelijk kunt afwisselen vind ik wel leuk.
Ik vind een poster dan weer gewoon een slap aftreksel van een schilderij, hoewel ik ook wel ingelijste posters heb van schilderijen die ik mooi vind, maar niet kan betalen , maar die zou ik niet zo snel in de woonkamer hangen. En al die andere decoratie, dat geeft mij een beetje een hotelgevoel, ik weet niet waarom, onpersoonlijk voelt het ofzo. Maar voor een ander kan het juist weer juist zijn wat ze mooi vinden en daarom wel persoonlijk aanvoelen. Het is ook niet dat ik het lelijk vind, ik vind er gewoon niet zoveel van. Ondertussen hebben wij al jaren vrij kale muren, omdat we er nooit aan toe komen om echt te gaan kijken naar een mooi schilderij, dan zou het wel weer handiger zijn als ik wel van dat soort wanddecoratie zou houden.
En iets van een wandkleed? https://www.wonenmetlefkids.nl/nl/wandkleed-kika-bruin-textiel-80x120cm.html?source=googlebase&gclid=EAIaIQobChMIx5fVkqbz6wIVzOJ3Ch3WQgjvEAQYBSABEgKu7fD_BwE ik vind de onderzetters ook heel leuk maar ben bang dat mn vriend het niks vindt.
Herkenbaar! Ben af en toe wel eens naar een schilderijenbeurs of kunstuitleen geweest, maar hét schilderij steeds maar niet kunnen vinden. Veel andere decoratie vind ik ook vaak zo onpersoonlijk of 'dertien in een dozijn' dingen. In ons vorige huis daarom maar zelf creatief aan de gang gegaan en in dit huis na 4 jaar met kale muren een grote IXXI collage gemaakt, daar ben ik nog steeds wel heel blij mee!
ja super leuk! Ik hou wel van natuurlijke materialen verwerkt in iets creatiefs. En idd net even anders. Helaas liggen man en ik niet helemaal op 1 lijn anders had ik zoiets gekozen.