Nee, ik pas alles nog van voor m'n zwangerschap en heb al een tijdje niet geshopt En ja Hoop dat ie morgen ook idd komt
Sjeeminee je past ALLES nog van voor je zwangerschap?! Wow! Als ik iets in m'n kast tegenkom wat me nog past, dan zit het iig niet meer comfortabel. Zelfs gewone leggings zonder buikstuk zitten vervelend Ik duim voor je morgen!
Geen jeans hoor (denk ik..Laatste keer aangehad met 32 weken) Maar wel m'n leggings en alles, erg fijn En dankje
oh leuk topic hier wel problematisch hoor positie kleding. wil er niet teveel geld voor uitgeven aangezien ik het toch niet zo lang draag, kon beide zwangerschappen zeker tot 20 weken gewoon mijn eigen broeken nog aan. maar ze hebben erg weinig maat 34 / 36 valt vrijwel altijd te groot nu heb ik 4 broeken gevonden een rode , spijker en 2 zwarte die ik goed pas. heb maar twee jurkjes gekocht , eentje van noppies zal en een basis van de hema dat jurkje van jou was echt top roodje jurkje was met 17 weken bruiloft van mijn broer en die andere outfit was met 20 weken. heel saaie gewone spijkerbroek ( LOL ) met wit ( gewoon tshirt ) en een zwarte bolero
Leuk! Alvast een beetje inspiratie op doen . Ik heb zo'n voorgevoel dat ik over een paar weken ook wel aan de positiekleding moet. Weet iemand of en welke h&m's in Utrecht ook positiemode verkopen?
En shirt van Noppies Sorry dat het drie berichten zijn, weet iemand hoe je meerdere foto's in een bericht zet?
Officieel geen zwangerschapskleding maar kon het nog prima aan (totdat ik te wild was met de bleek ) is trouwens een blouse met een brede riem net boven de buik
Ja dat shirt is echt leuk!! Ik zie dat je nog gympen draagt, ik kan amper m'n veters nog strikken, hihihi....buik zit een beetje in de weg tegenwoordig
Bedankt meiden! Het shirt is van Miss Etam! Die hebben af en toe echt leuke positie mode! Ik draag nog gympen ja, maar meestal gaan ze aan en uit met hulp van mijn vriend! Ik kan niet wachten tot het mooi weer is en ik slippers aan kan