Show je zwangerschaps outfit!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MiniMe81, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Vindt je?? Ik zie het zelf niet zo goed ;)

2. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @melief leuk shirt met die sterren waar heb je die vandaan???

@sanjor leuk setje.

Eens ff die out let’s van de miss etam opzoeken. Kijken of er een hier in de buurt zit.

3. Wolkje87

Wolkje87 Bekend lid

23 jan 2013
    553
    1
    18
    Dat shirtje is van de Prenatal ;) Heb 'm ook!

4. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

nieuw jurkje, niet speciaal zwangerschapsjurkje maar rekt eindeloos mee :) denk dat ik dit komende maanden veel zal dragen! Bekijk bijlage 322936

5. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hier 2 outfits van mij eerste zwangerschap..
    eerste foto was gewoon een wijder jurkje.. en tweede foto wel een zwangerschapsshirt die rekte eindeloos mee zonder korter te worden ideaal.. en de broek is gewoon nog van voor mijn zwangerschap maar dan met een elastiekje aan elkaar vast haha..

Heb ook nog 2 zwangerschapsbroeken en meerdere zw shirts maar geen foto van te vinden .. komt deze zwangerschap weer uit de kast :D

6. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    is al weer een oudje van 3 weken geleden, maar wilde ook een keer mijn bijdrage leveren

7. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    broek en shirtje beiden van voor de zwangerschap.. de broek is een losse baggbroek en het shirtje rekt gelukkig erg mee..

Bijgevoegde bestanden:

8. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oeeeh, ik kwam even dit topic tegen. En wat ziet t er leuk uit allemaal!

Ik kan echt nooit kleding vinden voor mezelf, laat staan nu ik zwanger ben.. en heb ook niet zoveel meer van mn vorige zwangerschap (was ook winter toen). ;)
    Ik vind het zooooo moeilijk om wat te kopen, wat leuk is en ik niet te dik in lijk ofzo..

En wil dan ook weer niet zo heel veel betalen want je hebt t maar zo even aan, haha ik maak t mezelf ook wel lastig volgens mij.

Wat zijn de (online) winkels voor positie mode, want hier hebben ze niet echt gewone winkels met positie kleding.

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind dat H&m wel mooie positiekleding heeft! even op de site kijken :)

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Miss Etam vind ik ook wel leuk voor positiekleding.
    En anders bij Wehkamp, daar heb je veel verschillende merken bij elkaar:)

Ik heb ook een aantal longsleeves van the Sting gekocht, die zijn mooi lang, en kan je prima dragen met een dikke buik. Hebben ze ook in de Tshirt variant:). Dan met een leuke lange ketting of een riem erop, en ziet er al leuk uit (op een spijkerbroek bv)

11. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa die jurkjes van de sting heb ik ook in me zwangerschap gedragen die rekte ook mooi mee.. toen ik bevallen was slonken de shirts ook gewoon weer.. ga ze deze zwangerschap weer heerlijk dragen..

Ze hebben ook van die fijne lange jurkjes of tshirts bij hennies rits 2 voor 15 geloof ik met lange en korte mouw.. rekken ook mooi mee en daar heb je na je zw ook wat aan :)

12. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Was het topic ff kwijt!
    Hier mijn bijdrage met 34 weken.
    Was het maar mooi weer :( Al mijn maxi jurken hangen nog in de kast en ik wil zo graag m'n slippertjes aan. Zou het nog zonnig weer worden voordat ik ben bevallen? :(

Bijgevoegde bestanden:

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Dit is ook weer een erg leuk jurkje RooDje!
    Hopelijk kan je nog even van het mooie weer genieten.

14. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    RooDje, wat ben je mooi zwanger! Dacht al "een meisje" door je mooie ronde buik :D !

15. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    mooi RooDje!!!! Hoop voor dat je jurken uit de kast kunnen zou wel leuk zijn! Kan je ze niet aan met een vestje eroverheen?

16. Neve

Neve Niet meer actief

Wat een mooi gezicht, al die zwangere buiken! :D

RooDje: wat Beebielove zeg, met een vest erover, of een bolero, ofzo? Evt. ook nog met een extra sjaaltje? Zou inderdaad jammer zijn als je ze niet meer aan kunt!

17. RooDje

RooDje Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.671
    0
    0
    Bedankt meiden wat lief! :)

Het zijn echt van die lange hippie jurken die je met slippertjes of sandaaltjes moet dragen weet je wel?
    Ik kan er wel een vestje over doen, maar zou niet weten, wat voor schoenen ik er dan onder moet dragen :(
    En hoorde dat het donderdag weer 9 graden gaat worden, dus dat is me echt te koud :$

Wat trekken jullie zoal aan met dit weer dan? Graag meer foto's ter inspiratie ladies!!!

18. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Ik weet met dit weer ook niet meer wat ik aan moet.
    Heb ook leuke jurkjes gekocht waar ik nog even in kon groeien, maar met dit weer... veel te koud.
    Ik loop voor mijn gevoel al maanden in hetzelfde.

Je zou ballerina's aan kunnen doen bij de hippie jurken, maar eigenlijk vragen die idd om zon en slippers.

19. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
  20. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Wat een leuk topic!

Heb het nu nog niet zo nodig, maar vind het erg leuk om jullie outfits te kijken! Leuk ideeen opdoen!

Ik zal even kijken of ik foto's kan vinden van mijn vorige zwangerschap, midden in de winter, dus veel vesten.... Nu beetje van het een en beetje van het ander....

Vorige lekker had ik niet veel, shirtjes met lange mouwen van de sting, en dan een leuk beste of ketting.....
    nu 3 shirtjes gekocht via marktplaats van mamaliciois.
    En...... M'n zus heeft veel te leen :D

Deel Deze Pagina