Hier inclusief mijn buik uithouden ipv de hele dag inhouden Heb nog niet echt zwangerschapskkeding aan (alleen broeken) Maar dan kom ik ook showen!
Meiden, even een vraagje. Draag je nog je eigen kledingmaat en dan in zwangerschapsmode? Of een maat groter? Ik heb het nu nog niet nodig, maar wel leuke dingen gezien bij hm, dus wilde vast iets kopen.
ik heb de broeken in 40 besteld ipv 38, omdat ik niet weet hoe ik er straks bijloop, en te strak lijkt me niet lekker. Ze zijn nu nog wel een beetje los maar das jammer dan.. tshirts gewone maat, die rekken veel meer mee dan broeken haha
ja in principe kan je je eigen maat kopen maar de ene vind strak wel fijn en de ander juist niet en meestal doet je lijf ook wel mee met het zwanger zijn (dus vocht vasthouden, je bekken gaan wat wijder staan) dus dan is een maatje groter vaak wel verstandiger gewoon even passen, ik zou het niet precies passend kopen (in de zin van strak ) als je pas 12 weken zwanger bent maar je hoeft ook niet te verdrinken. Het is daarom wel raadzaam om niet een hele garderobe aan te schaffen maar gewoon een paar spulletjes, en dan ver 10-12 weken kijk je weer even verder of alles nog goed past enzo
Ik heb mijn broeken gewoon in mijn eigen maat gekocht in het begin van mijn zwangerschap, en ik pas ze nu nog steeds! Is toch ook per persoon verschillend denk ik..