Waarom een positiebikini? Bij een bikini is de buik dus juist vrijd, dan kan je toch een normale bikini kopen?
Mijn outfit: jurkje van de Hema ( 15 euro!), wikkelvestje wat ik al had ( dus geen positie), met daarbij vandaag witte legging maar kan ook heel goed zonder legging ( had ik gisteren).
Hoi Teta, een gewone bikini kan idd ook, maar zo'n tankini lijkt me prettiger... zowiezo komt je buik dan niet in de volle zon, lijkt me beter... Iemand nog tips?
Dan snap ik het, dacht dat je echt een gewone bikini wilde. Ik denk dat ik deze zomer maar voor een leuk badbak ga ofzo. Kan de zon nu al niemeer goed verdragen, word misselijk van de warmte. Hebben geen vakantieplannen dit jaar dus zal niet veel gaan zwemmen ook.
EUR 39.99 en bij Otto.nl was 't nu tijdelijk zonder verzendkosten Kortingscode gratis verzendkosten Otto.nl - bestel voor minimaal 45 euro op otto.nl - t/m 11 mei 2011 - voer code 68322 in tijdens de bestelling - gratis bezorging wordt verrekend in een eenmalige korting van 5,95 Euro.
Ik zag een hele leuke jurk voorbij komen. Het is hier inderdaad stil. Niemand meer een leuke outfit te showen ? Tis dat ik nog geen buik heb
Dan show ik nog even een jurkje, hierna heb ik niets meer nieuws om te showen. Moet mezelf echt de wacht aanroepen.