thnx voor de tip ga zo kijken.. heb zonet ook 2 tuniekjes en sweatpants bij h&m besteld..ik vind het zoo moeilijk om leuke zwangerschaps shirtjes te vinden
Ik heb hier de laatste ook kunnen scoren. Helemaal gelukkig nu hopen dat ik hem over een paar weken aan kan
heb hele topic doorgelezen, leuk om te zien wat iedereen draagt. Met hoeveel weken zwangerschap kochten jullie je eerste zwangerschapskleding? ik wil graag een spijkerbroek aan maar mijn "gewone" passen echt niet meer, kunnen niet dicht.ik denk eraan om toch al een zwangerschapsbroek te kopen maar misschien wel wat vroeg?
Ik heb geloof ik met 6 weken de eerste gekocht omdat ik vreselijke last van mijn darmen had. Kon een normale broek niet meer verdragen. Daarna weer tijdje in gewone broeken gelopen tot 14 weken ongeveer. Positieshirts draag ik nog steeds niet.
harembroek bij missetam ?? ga ik es ff kijken hier bij 5 weken al mijn eigen kleding niet meer aan.. althans de broeken.. fraag vooral leggings_tuniekjes (wel eigen maat)
Hoe doen jullie dat dan met die zwangerschapsbroeken? Ik krijg mijn jeansbroeken ook niet meer dicht maar lost dat dan maar op door ze te laten openstaat en een rekkertje aan eht knoopsgat te hangne. Die zwangerschapsbroeken kan ik echt nog niet aan want die buikband die er aanhangt is ngo veel te groot!
hier mijn outfit.. niet zo heel duidelijk spijkerlegging van de h&m zelfbedrukte buikband ( new klokhuis baby ) en zwart vestje erop van only allemaal geen zw kleding ( behalve de band ) Bekijk bijlage 153411
Vind het ook heerlijk om vast te kijken naar die leuke kleertjes! Genoeg leuke dingen te 'scoren' zo te zien
Je hebt ook broeken met een lage buikband. Dan is het gedeelte van de knoop en rits vervangen door een elastieke band. weet alleen niet van welk merk ze zijn.
wat een super schattige foto zeg! knap meisje hoor! en natuurlijk je kleding staat ook heel mooi! jammer dat dat bij mij niet staat...