Je hebt bij de Sting en de Hema van die lange shirts(met lange en met korte en zonder mouwen) die je leuk aan kan kleden met een mooie buikband(die kan je trouwens bij noppies goed scooren) en/ of een ketting. Maar dat zijn idd gewone shirts, heb bijna niks positie gekocht omdat ik het te tuttig vond voor mezelf.. Ow, mamalicious en noppies hebben af en toe nog wel leuk spul met een mooi decolité. Daar heb ik wel een paar shirtjes van! Maar zijn wel weer keiduur(in tegenstelling tot de hema!).
Leuke outfits! Weet iemand van welk merk het volgende shirt is? Het shirt is geloof ik een beetje grijs/paars en op de schouders zit dan glimmend spul over de schouders heen in het zilver en paars ook geloof ik. Sorry beetje onduidelijke beschrijving maar misschien herkent iemand het (is geloof ik van een oudere collectie)
vandaag (let niet op mn gezicht kon ni in de zon kijken haha ! leggings is positie van de h&m verder gewoon mn eigen kleren Bekijk bijlage 154817
Al leuke ideeën opgedaan met dit topic, hele leuke outfits gezien. Outfit van vandaag (23 weken, op de foto zie je de buik niet zo goed, maar in het echt wel..)
ben jij niet uren bezig geweest om je haar zo te krijgen?! Staat je wel fantastisch die hele combi zo! (deed me een beetje denken aan de laatste scene van grease )
leuke outfits allemaal!!!Heb dan meteen weer zin om nog meer kleding bij te kopen! Sarahay: leuk idd! waar heb je de kleding gehaald?
He meiden, hebben jullie wat leuke links/ tipc voor kleding? Bij mn vorige zwangerschap echt een mama-licious fan maar kan er nu niet slagen.
bedankt Dames, legging en tuniek allebei geen zwangerschapskleding. komt uit River Island, in amsterdam. de enige kleding die ik nog kan passen van vroeger ivm Grote borsten nu.