Wat een leuk topic dit Ik heb er echt zin in om weer veel leuke zwangerschapsoutfitjes bij elkaar te sprokkelen Vorige week had ik het volgende aan: Het was nogal moeilijk om mijzelf goed op de foto te krijgen Volgende keer vraag ik wel aan manlief of hij een foto wil maken. Maar ik had dus een rode bolero aan, wit topje met zwarte buikband overheen en zwarte broek..
Ik toon hier ook even mijn outfit! Heerlijk kleedje met die warme weer (geen positie)! Buikje op 25 weken!
Oh wauw lisa!!!! wat zit dat jurkje mooi met je buik zo! ideaal voor een niet-positiejurk! Ben hier online aan t shoppen maar vind de echte zwangerschapskleding echt TE saai hoor ga dus echt gauw maar gewoon de stad in lange kleding scoren waar kopen jullie trouwen leuke buikbanden? of maak je die gewoon zelf?
@babywens Zo als je het beschreef en de foto erbij klinkt en ziet het er ook leuk uit Vandaag ook even wat simpele dingetes gehaald. Pas niet meer in alle kleding en dat is lastig met mijn werk. Heb namelijk geen tijd elke ochtende de hele kast uit te pluizen met wat ik wel en niet aan kan die dag. Binnenkort mijn kast maar eens uitmesten en uitzoeken.
Ja ik vind de zwangerschapskleding ook super saai. Mijn moeder is momenteel bezig met het naaien van zwangerschapsjurkjes voor mij erg handig en goedkoop Deze buikband heb ik bij de Miss Etam gekocht, voor de rest kan je hele leuke buikbanden op buikbanden.com bestellen! Succes met kleren scoren
de buikbanden van buikbanden.com ken ik wel ja.. vind ze alleen ondertussen een beetje.. uuhm.. standaard Dus dacht wie weet hebben mensen nog geheime plekjes! hihi en das ook ideaal dat iemand t gewoon voor je naait hahaha
Dit was mijn outfit van afgelopen zaterdag: Bekijk bijlage 157162 Ik draag normaal echt geen leggings, omdat ik niet zo te spreken ben over mijn benen, maar ik vond het zaterdag TE warm voor mijn jeans...
O ik leef echt in leggings. Vind ze heerlijk zitten. Leuke outfits wweer. Moet echt eens gaan shoppen naar meer
mermaid niks mis met je benen hoor leuke outfits meiden hier raakt mn inspiratie n beetje op haha ( nu al )
Wat een leuke dingetjes allemaal! Probeer me alleen in te houden want vindt het zonde om nu nog positiekleding te gaan kopen. Heb mijn gedachten nu gezet op wat flaterende kleding voor na de bevalling. Dan ga ik dus no way in die strakke zwangerschapsshirtjes lopen met m'n blubbertje
Leuk allemaal. Ik draag ook veel leggings, maar meestal wel zwart. Als het tuniekje of jurkje lang genoeg is vind ik het wel kunnen hoor!
Ik vind de jurkjes hier zó leuk, die juist niet positie zijn! Staat echt geweldig! Ik zou alleen niet weten wat voor jurkje ik zou moeten kopen van de "gewone" afdeling, waar ik ook zo´n mooie buik in kan passen .
ik heb gewoon jurkjes en tuniekjes van Hema en Vero Moda...staat enorm mooi met mn dikke buik en kan ze na de zwangerschap ook blijven dragen