Dit is mijn nieuw kleedje, deze week gekocht in de wibra voor nog geen 10 euro Vind het soms zo moeilijk om veel geld uit te geven aan zwangerschapskleren! Zit heerlijk! Hier was 25.3 weken
Die rokjes van de HEMA (weet niet of ze er nog zijn of dat het een actie was), maar die kun je ook 2 kopen en er dan 1 als topje aan doen en 1 als rokje. Heb ik vorig jaar gedaan met zulk soort rokjes. Was toen niet zwanger, maar ik denk dat het nu ook nog wel moet gaan.
Bekijk bijlage 158255 Jurkje van de Hema (zijn nu in de aanbieding voor 12 euro ) daaronder zwarte longsleeve en zwarte legging.
die heb ik gekocht voor als een buikband!! ze zijn echt leuk! dit soort rokjes hebben ze ook bij de only zijn ook erg leuk als buikband..
Zitten die rokjes dan niet heel strak aan de bovenkant? Elastiek ofzo? Want dat zit dan toch niet lekker op de buik? Of is het juist heel losjes? Want dan is het wel weer heel fijn
het is wel elastiek maar zit bij mij niet strak.. (normaal zou ik gewoon voor het rokje maatje l en misschien wel xl genomen maar nu voor mijn buik een m..) het komt echt helemaal tot onder je borsten daar is het bij mij vrij dun vergeleken met de rest.. ik trek hem zo wel ff aan.. kan je het zien. dit is wat ik nu aan heb een leuk jurkje van de only en dan mijn zwangerschaps broek er onder..
hey had via mijn tel het hema rokje er opgezet.. maar is dus niet doorgekomen..mmmm straks nog maar ff proberen..
Leuke topic meiden! Heb al leuke ideetjes en outfits voorbij zien komen. Denk dat ik morgen ook maar eens langs de Hema ga... echt een leuk jurkje. Heb vandaag mijn 1e zwangerschapskleding gekocht Een spijkerbroek bij Prenatal, was maar 20 euro. Foto volgt nog... Dit is mijn outfit van vandaag... Jurkje en vest zijn van de H&M.
Ik heb een SUPER mooi positiejurkje van King Louie gezien maar OMG 80 eurie AI AI.. maar hij is TE mooi om te laten hangen what to doo!??
Whahaaaa inderdaad probeer me vriend er maar van te overtuigen Mannen snappen niet dat vrouwen met hun zwangere buik willen pronken
Leuk shirtje!! zit dat zwarte lijntje (riempje?) er al op of heb je dat zelf gedaan.. Mooie buik ook trouwens!