Gewoon kopen hoor meid. Een betere reden dan die buik heb je niet Mijn mannetje snapt het trouwens en gelukkig wel dat ik met mijn buik wil pronken. Hij is er zelf ook maar wat trots op
Ik heb vorige week dit jurkje gescoordbij de Sting. Waren in alle kleuren inde aanbieding voor een tientje. Vallen wel groot, ik heb nu XS, normaal M. Bij ons waren er nog erg veel, heb hem al twee keer aangehad. (niet in de droger doen, hij is dan een stukje korter ) Oja,was hier 15w4d. Heb het hele topic even doorgebladerd maar wat een leuke dingen! Hebben jullie al ergens zwangerschapsleggings van? Mijngewone beginnen nu niet meer lekker te zitten. Doe ze altijdonder mijn buik, maar begin ze toch te voelen!
Zwangerschapsleggings heb ik gekocht bij prenatal en bij Miss etam. 14,99 per stuk. moet wel zeggen dat die van de prenatal mooier zijn en beter van kwaliteit.
ik heb eenzwangerschaps legging van de h&m en van de hema. zitten beide super lekker. Vond zelf de leggings van de prenatal echt niet fijn.
Tnx voor de tips over de leggings! Zal eens gaan kijken. Zijn ze laag of juist me een grote band? Ik vind onder mijn buik namelijk veel fijner dan helemaal er overheen... Bijzonder: leuk setje, en mooie buik al voor 22 weken!
Dit jurkje ook gekocht bij de Sting (net als jij Sallie ) Alleen deze was 5 eurootjes duurder. Maar voor 15 euro, laat ik hem toch niet hangen! ps Let niet op mijn hoofd hahah Ik keek net heel gek, maar mannetje had geen zin om nog foto te maken
ja idd showen die outfits... ik moet ook nodig iets nieuws en niet te duur en weet niet zo goed waar..
Dit is zo'n gewoon jurkje van de h&m.. ik woon erin erg leuk en makkelijk te combineren met een witte legging en evt. een bolero. was trouwens 21 weken zwanger op de foto! Bekijk bijlage 161452
leuk mumtobe en Lydia!! ik blijf ook kleding kopen, gewone stretch kleding van bijv vero moda. Zit altijd erg fijn!
Wat een leuke outfits weer!! Ben inderdaad ook benieuwd of het van de positiekledinglijn is van de H&M of gewoon..