show je zwangerschapsoutfit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door giraf, 27 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    @devil81 Jaa wel vervelend he? Ik vind dat mijn buikje ook niet hard groeit :( Vind het wel jammer, want wil er lekker mee kunnen pronken. haha hopelijk komt het bij ons vanzelf ;)

@Pampillio Ik heb het topje van de Vero Moda.. ze zijn er ook nog met lange mouwtjes ;) haha jep bescheiden buikje inderdaad. Van de zijkant is het wel duidelijker te zien hoor :p maar zou soms wel willen dat ik een wat grotere buik heb, maarja komt hopelijk vanzelf :p

2. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pampillo, dan nog een fotootje van de zijkant (wel weer ander shirtje aan ;)) Zo istie wel ietsje beter zichtbaar he? :) hahaha

3. w0nder

w0nder Niet meer actief

Mooie outfits en mooie buikjes :):)

4. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Leuke outffits hier allemaal!

5. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    De H&M heeft sale...
    Vooral veel leuke en stoere positiebroeken zijn er al vanaf 10 euro..

6. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Aaargh, ik krijg het niet over mijn hart om nu nog nieuwe postitiekleding te gaan kopen. Maar ben alles wel spuugbeu. Heb 2 mooie positiebroeken gekocht toen ik 20 weken was, maar die pas ik inmiddels ook niet meer.
    Gelukkig na mijn vorige bevalling veel leuke kleding gekocht voor de eerste weken (maanden als het een beetje tegenzit :p)!!

7. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    wat een super leuk topic! Ik heb abbo.
    Ben dan nog wel nniet zwanger.. hopelijk snel... maar vind het enorm leuk om mee te kijken en te lezen op deze pagina's!!

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jaaaa zeker! ;)

ik vergelijk gewoon niet helemaal eerlijk omdat mijn buik bij de eerste al snel ging maar nu helemaal asociaal snel groeit.. ik heb nu een buik te vergelijken met die van jou :(:$
    en was mn zwangerschapsbuikje helemaal kwijt en ben sinds ik weet dat ik zwanger ben al 1.5 kilo kwijt! ;) dus t is niet eens vet ofzo..

Maar das dus niet eerlijk vergelijken ;) Je mag er zeker trots op zijn hoor! :D en ik denk dat je buik vanzelf wel komt! bij een vriendin van me was t ook een stuk minder als bij mij, hele andere bouw gewoon (we waren tegelijk zwanger dus dan zie je dat mooi) en die had op t eind ook een hele mooie bolle buik! :) maar die heeft nu weer een mooi strak buikje zonder striemen.. en ik heb een flubberhuidje met littekens van mn knieen tot mn navel ong. :)

Dus misschien moet je er juist maar blij mee zijn! :D hahaha

En erg leuke shirtjes.. zeker met lange mouw iets om te onthouden voor de winter! :)

9. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Mijn kleding van vandaag.. Lekker koel en simpel!:) (Nou de komende 2 dagen nog doorkomen!!:$)

10. genm

genm Lid

7 feb 2011
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit jurkje heb ik gekocht bij de jeans centre 2 weken terug!

Hier op de foto 18 weken zwanger,

Nu deze week 20 weken!

11. babywens2011

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ohjaa dat hoor je vaak he. Dat je bij de tweede helemaal snel groeit ;) Ik ben in totaal zo'n 6 kilo kwijt.. het begint er nu eindelijk een beetje aan te komen :p Inderdaad ik moet er ook maar het positieve van inzien. hahah hij zit ook nog niet in de weg ofzo, dus dat is ook lekker! Maar dan heb jij zeker ook al wel positiebroeken aan? Of heb je die nog van je vorige kindje?

Zie dat jullie morgen weer mogen spieken bij de kleine? Leuk hoor :) Lekker van genieten!

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ja kheb al positiebroeken gekocht na de eerste echo.. :) kon echt geen broek meer dichtkrijgen! ;) (van vorige zwangerschap waren mn goede eigenlijk op t eind stukgegaan)

en thanks.. ervan genieten gaan we zeker :D
    Even dat hartje goed zien en zien dat t wat groter is dan durf ik t iig aan de wereld te verkondigen ;)

Want dat moet wel.. denk dat ik meteen een "I'm not fat i'm pregnant!" buikband ga bestellen want men zal wel denken dat t nog babyvet is als ik met mn zoontje loop :D haha

Geniet lekker van je komende buikje, groeien doet ie echt vanzelf! :D

Ontopic: Leuke kleding dames! erg leuk zo ideeen op te doen.. super! hier trouwens lekkere stretchy lange mouwen shirtjes gescoord bij de scapino, nu tweede een euro! was 10 euro kwijt voor 2 en zijn mooi lang en strak op de buik met een mooie lage ronde hals! :)

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    iemand foto's ???;)

14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Hee heb deze ook gekocht bij de wibra, ze waren nu 4 euro! Heb hem in wit/roze en gebloemd haha.. grijs hadden ze niet meer in mijn maat.. Heb ze niet gepast maar ziet er goed uit!! :D

15. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen outfit te showen (vind mijn outfits niet leuk/bijzonder genoeg ervoor ;)) maar wel een vraagje. Ik zie nogal veel dames in dit topic leggings dragen. Nou ben ik normaal nooit zo van de leggings maar ik begin er de voordelen van in te zien (icm een jurkje dan), alleen heb ik geen idee waar ik die nou zou moeten kopen? Heeft iemand tips? Of dragen jullie geen speciale positie leggings nu?

16. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    bij de HM hebben ze leggings, ik dacht 10 euro per stuk.

17. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar een paar keer gekeken maar ik kon ze niet vinden, of bedoel je online?
    Ik had er trouwens nog bij moeten zetten dat ik vooral op zoek ben naar driekwart, ik heb al een lange bij de hema gescoord maar voor de zomer lijkt een kortere me wel lekkerder.

18. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    leggings? bristol, miss etam, takko, M&S, V&D allemaal met korte pijpen...!! goodluck!

19. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan heb je het over gewone leggings neem ik aan, dus niet speciale voor zwangere vrouwen?

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik heb 1 legging via babyplanet en 2 via ms etam (positie kleding)

Deel Deze Pagina