AH ben er nu al verliefd op. Voor mijn zwangerschap kocht ik alleen maar bij The sting, nu ben ik er dus al 5 maanden niet meer geweest, maar het kan dus toch Hoeveel kostte deze?
esje leuk jurkje mijn jurkje zit indd heerlijk.. en mn buikie zie je indd al goed ben dr errug blij mee ! ohh lisa, als je zoeen riempje vind meld ik me graag !, kan ze nergens vinden. wil t liefst een witte ofzo..
Abbo! Ly; Ik houd het in de gaten voor je mop Hier al een flinke buik, maar zit nu bij mijn ouders in Spanje. Dus het is voornamelijk flodderjurkjes. Niet echt noemenswaardig om een foto van te showen helaas...
omdat dat te smal is... de kleinste is 1.95 .. (moet om je middel 2 keer staat er ) en ik ben iig niet zo smal en lisa ook niet dus dat gaat niet dan ja die ja die onder dat slipdres jurkje staat.
hoi dames even een vraagje.. ik heb ook veel van die jurkjes omdat het zo lekker zit met mn zwangerschap heb en dan een legging onder.. maar hoe doen jullie dat trekken jullie de legging over je buik of onder je buik?
Wat een leuk topic, en ook al hele leuke dingen voorbij zien komen, zal van de week ook eens een foto plaatsen van mijn outfit.
Hoi asmama , Ik draag leggings echt over mijn buik eronder gaat zeer doen door mijn litteken van de vorige keizersnede . Mamalicious heeft een leuke riem speciaal voor onder je borsten ik heb hen bij wehkamp gekocht .hij,'s wel zwart Liefs Edith Mama van mees*
thanx edith ga ik daar es kijken.. Ik draag leggings onder mn buik vind op mn buik ni fijn.. Stretsch jurkjes koop ik zelfde maat of 1 maatje groter