Ik heb ze van de Hema en H&M. Gewoon normale, geen positie. Hoewel ze me persoonlijk vandaag te warm zijn. Bij onze H&M liggen ze bij de sokken, lingerie en pyama's. Misschien daar eens bij kijken.
Hier weer een fotootje van mijn outfit. Het jurkje/shirtje komt van de Vero Moda en het rokje komt van de sting.
Wat ook echt een musthave is: Een super simpel topje van de Sting (zijn er in verschillende kleuren).. ze zijn alleen heel lang en kun je gewoon als jurkje aan!
mijn trainingsoutfit..... is ook een outfit, toch.....???? oranje Top H&M trainingsBH Nike Yogapants: Michi met elastiste band die ik onder de buik draag Ga nu lekker trainen...
Leuk hoor allemaal... Heb vandaag het één en ander ingeslagen, o.a. dit shirt (5 euro miss etam) en kreeg daar een rompertje bij
ik draag geen positie leggings...heb ze gewoon bij de action, op de markt, en van vero moda gekocht goedkoopste was 3,49 en de duurste 9.95....en ze zitten heeeeeeeeeeeerlijk ik ben echt blij met de mode van nu...leggings, tuniekjes en jurkjes, ik vind die banden aan een positie broek echt verschrikkelijk zitten over mn buik..voel me dan zo opgesloten Leggings zitten fijn onder mn buik
Wat een leuk jurkje nieuw wolkje. Ben bang dat ik toch meer voor de iets warmere kleding moet gaan kijken. Ik ben net zwanger en pas voorlopig wel mijn kleding nog even.
Ja kan heel snel gaan, ik kom denk ik ook binnenkort al posten Ze zeggen altijd dat je van de tweede sneller dik wordt, en ja hoor.. Hier ook het geval Maar wel erg leuk, kan niet wachten om weer mijn zwangere buikje te showen straks