Ja precies! Das wel zonde he, dat die letters zo kapot gaan. Eigenlijk kun je het alleen mooi aan zonder buik
ik heb nog zoeen mamalicious shirt in het zwart maat S .. vind hem helemaal niet lekker zitten maar is nog nieuw.. (mocht iemand m over willen kopen PB me maar )
Wat een leuk topic! Leuk om te zien! Dit is mijn outfit voor vandaag, het zit heeeeerlijk.... I love my jumpsuit
Rachje, gaaf zeg! Waar heb je die vandaan? Ben er ook nog op zoek naar eentje, maar kan niet echt vinden...
Dankjewel! Ook lekker voor de kraamtijd, zit als een pyjama! Deze heb ik vorige week bij de (lady) Sting gekocht. 25 euries! Is dus een 'gewone' jumpsuit, scheelt een hoop geld met een positie jumpsuit.
en staat ook erg leuk! ik heb inderdaad ook een jumpsuit, die heeft mijn moeder voor 10 euro van de markt meegenomen (eigenlijk voor haar zelf, maar hij stond mij veeeeel beter ha ha) Zit inderdaad heerlijk zo'n juimpsuit.
thanx, ik probeer er op mijn werk zoveel mogelijk 'zakelijk' uit te zien (niet verbergen,. maar ook niet accentueren) en prive zo zwanger als't maar kan!
Ik heb een tijdje terug bij de hunkemoller een jumpsuit gekocht, ook niet duur en zit heerlijk! (en als ik hem aanheb, krijg ik altijd heel veel complimentjes )
Leuke outfits allemaal! Ik heb weer wat inspiratie opgedaan Maar heb nog wel even een vraagje. Wat dragen jullie voor ondergoed onder de jurkjes? Ik heb een leuke bij de hema gekocht maar je ziet dus heel goed de randjes van mijn string door de stof heen, en dat vind ik nou niet erg mooi. Zou een zwangerschap onderbroek de oplossing zijn? Dan 1 met pijpjes? Een legging eronder zou misschien kunnen al is dit wel echt een zomerjurkje van een dunne stof dus dan zie je de legging er ook weer doorheen. Jullie nog andere tips?