Ik rol die band gewoon naar beneden! Vanaf een week of 20 begonnen de banden verschrikkelijk te spannen aan mijn buik en 'sneed' hem in twee! Ik heb enkel 1 rok, waarbij de band slapper is en die kan ik wel nog over mijn buik dragen
ja heb ik ookal geprobeerd maar zit echt niet lekker.. moet echt iets heel los hebben en helemaal onder mn buik..
Wat een leuk topic!! Ik ben super blij dat ik nu mijn buikje kan laten zien. En ik zie een hoop leuke kleding ideeen.. Dit had ik vandaag aan: -broek: positie van Miss Etam (voor de helft van de prijs!!) -shirt van veromoda -ketting van blond Ik heb ook een buikband van de Hema om maar die zit nog een beetje te los om mn buik dus heb ik hem eronder gedaan en een stukje uit laten steken. Staat best leuk en ik vind het heerlijk zitten zo'n band om mn buik.
Ik heb vandaag een tuniek gescoord bij Trekpleister, stond in folder voor 6 euro geloof ik. Kan het ook als jurkje aan met legging ideaal. Zit nu in de was. Ga het waarschijnlijk morgen aantrekken dus dan post ik een foto. Heb 3 verschillende kleuren gekocht
Ik heb nu al drie ik dingen besteld op de website ikenmijnkind.nl Alle goedkope dingen uitgezocht en ze zitten eigenlijk allemaal best goed. Had nu bijvoorbeeld een jurkje van 5,95! Allemaal van mamalicious trouwens. Kom binnenkort wel wat dingen showen!
Mijn outfit van vanochtend: Top H&M (oud) Broek Isabella olivier http://www.isabellaoliver.com/maternity-clothes/us/100/1010/TP05.html Riem paulina maternity Paulina maternity: Classic looks for the business woman.
Pandora: ja de gestreepte zie foto Tot nu toe zit ie lekker, weet alleen niet hoelang zoiets stand houdt haha.
Wat leuk hier! Ik neem ook een abbo hihi.. Siri: wat een leuek outfit vandaag!! En zie dat je een hele mooie en bijzondere datum bent uitgerekend! Zou wel heel leuk zijn als dan ook werkelijk bevalt!
Tja dat zou wel bijzonder zijn, maar dat zit er niet in denk ik, mijn man vind de datum prachtig prachtig, hij is er van overtuigd dat ze op 11-11 om 11 uur geboren wordt! MMMMMM sceptisch.....dat zal dan wel de man zijn roze wolk zijn... ik ben nu bijna door mijn outfitjes heen, dan moet ik gaan recyclen Volgende week op vakantie, dan wordt het toch veel bikini en strandjurkjes......
Bij mij nog 4 weken Jou rode jurkje is ook erg leuk. Heb mij zelf echter nu een verbod opgelegd op nieuwe dingen kopen. Voor die paar weken kan ik het echt wel redden met alles wat ik nog heb. Maar het werkt zo verslavend vinden jullie niet T is tenslotte de enige keer in je leven dat je met je buik wil pronken