Dat is beu! Ik heb het even bij mij gemeten en dat riempje zal veel te groot zijn om 2 maal rond te gaan! Jammer dat er geen kleinere zijn ..
Ik denk niet dat dat bandje bij jouw te klein zal zijn hoor! Net zoals bij mij zijn die riempjes te groot! Moet je je zelf maar eens meten 2x rond, ik denk niet dat jij aan 1,95m zal komen hoor!
Leuk topic! Hou hem in de gaten. In de sweatpants van de H&M woon ik zowat als ik van het werk kom. Heb al een tweede bestelt, zit super lekker en mijn buik komt er ook mooi in uit. H&M Shop Online
Ik vind dit nog steeds erg leuk staan en heb het nog regelmatig aan, het is trouwens geen positiekleding. Tregging en tuniek van de Bershka. (33w)
ikke ook abbo Voor over een paar weken als ik het ook nodig heb. Zit me trouwens ook echt af te vragen wanneer ik over moet stappen op een positiebroek. Mijn broeken zitten nu al te strak omdat ik nogal last heb van mijn darmen...
ik vind de leggings van vero moda het fijnste zitten, dus gewoon onder mijn buik, die positieleggings vind ik bij mijn buik beetje te strak zitten/niet prettig. heb er een hele hoop,ook voor weer na de bevalling te dragen Bij vero moda hebben ze ook fijne en leuke (21 weekjes trouwens)
Nijn outfit voor vandaag: Bekijk bijlage 146877 Rok heb ik ooit ergens op een braderie gekocht, shirt en legging zijn van de hema. (gewoon uit de basis collectie)