Outfit van vandaag: Shirtje van Vero Moda Driekwartsbroek van H&M (ik kom erachter dat al mijn broeken van de H&M komen )
jeetje plaats snel even een reactie.. Ben jullie topic de hele tijd kwijt haha.. Heb zelf nog niks om te laten showen, maar kan hier leuke inspiratie op doen!!
leuk meiden ! hier voort een beetje inspiratieloos vandaag een zwarte harem/overal aan ! (weet ff niet hoe het heet haha zoeen broekpak ) met mn witte birckenstocks eronder
@laraxx Leuk shirt! Is dat positie? @lydia Klinkt leuk. En ja je moet wat met dit weerm @babywens? Koud! Zweet hier bijna de pan uit. Het is echt heel benauwd!
hahah ja ik zit hier in een lange broek en tshirt aan hoor Heb het totaal niet warm (ook niet koud natuurlijk, maar gewoon lekker)
pff nee kei heet hier vandaag.. ofja benauwd! .. bah bah.. heb geen foto hihi jaa! een jumpsuit! haha
welk maat heb je ik heb 1 van de miss etam gekocht aan het begin v/d zwangerschap maar nooit gedragen , het is een positielegging
O en jammer genoeg vind ik hem wel snel wat grauw en smoezelig worden. Dat is wel jammer, maar ja wat wil je ook voor die prijs haha
ja hij is erg leuk heb hem ook in blauw dacht idd al dat ie wel snel grauw zou worden dus maar 2 mee genomen
jeetje, dus zelfs bij de drogist kun je slagen! leuk hoor heb zelf in de sale bij de prenatal een en ander gekocht. bijna 50% korting kon ik niet laten liggen