haha had ook plat buikje maar geen buikspieren dus je zag het supersnel! Kan je in me album zien als je wil
Ik neem even abbo hoor is veelste leuk om mee te kijken en ideeen op te doen,Ik krijg al een aardig buikje en kan mijn broeken al niet meer aan! Ziet er trouwens allemaal super leuk uit dames!
Hey Char jij ook hier! Ik neem ook een abbo! Heb vandaag 2 positiebroeken besteld en ze leuk staan zal ik binnenkort foto's plaatsen!
Die draag ik bijna elke dag. Ook als ik niet zwanger ben. Heerlijk! Lang t-shirt erop en legiig eronder!
He babymaken ja ik ook hier! Jij ook al geshopt dus,ik heb gewoon wat jurkjes besteld gewone collectie hoor,en 1 positielegging maar kan mijn gewone ook nog aan hoor en heb ook een broek maar daar weet ik het niet zo mee....
Ik toon hier toch nog eens mijn outfit van maandag! Super gemakkelijke truitje van vero moda (geen positie)! 36 weken zwanger:
leuk truitje, en hij zit ook mooi onder je buik nog.. dat is bij mij nu elke keer dat t daar meer gaat 'hangen..' en niet meer mooi aansluit
@lydia O meid het wordt nu heel spannend voor jou. Jou kleine meid mag al komen. Ben je het al zat? Of mag ze nog wel even een weekje blijven zitten van jou?
nee ze mag wel komen hoor ! ben t indd al aardig zat, vooral omdat ik niks kan doen.. (poetsen/opruimen/winkelen enz )
Ja en dan met name niet meer kunnen winkelen is lastig of niet Ben heel benieuwd wanneer jou meid er is. Daarnaast is het ook vrij benauwd. Logisch dat je het zat bent. Nog last van de warmte? Hoop dat je niet teveel vocht vasthoudt .
ja indd dat winkelen vind ik heel erg ! haha gelukkig geen last van vocht vasthouden ! .. en die benauwdheid.. indd bah bah !
Nou ik hoop voor je dat ze snel komt in ieder geval. Die benauwdheid ben ik ook wel zat hoor. Ben 24 weken zwanger, maar ook ik vind het niet lekker. We hebben ook altijd wat te klagen he
thanx heerlijk jurkje en was maar 10 euri bij de Veromoda ( verkleurd wel snel hij was zwart en nu meer grijs na 1 keer wassen )