Heb dat jurkje van H&M ook gepast maar die stiek in je middel zit voor mij echt te laag. Mijn buik gaat nu echt hoog zitten dus zo'n stiek/band moet echt onder mn borsten zitten en dat red dat jurkje helaas niet.. Maar wie weet is het voor anderen of prillere zwangeren een prima jurkje!
@ cupido... wat een leuk sexy mooi jurkje!! ik zoek me ook rot want broeken is niet wat me meisje ligt heel laag dus broeken knellen heel snel
leuk hoor!!! En cupido ook een erg leuk en sexy jurkje en mooi buikje heb je al!! Ik ben nu zwanger van tweede bijna 5 wkn..dus heel pril, maar kan niet wachten totdat ik weer een buik kan showen! Vorige keer pas bij 20 wkn, maar heb het gevoel dat het nu sneller zal gaan. Buik is nu al vaak opgezet.. Ga hier zeker af en toe kijken om inspiratie op te doen, leuk!!
Dank jullie wel voor de complimentjes. Ik heb het jurkje bij de Kruidvat gekocht... in de uitverkoop voor 3 euro! TTM wauw wat mooi!!
is dat die met een "gat" tussen je schouders??? die heb ik ook namelijk in de uitverkoop gekocht!! zit zoo lekker!!! en daar kan een buik nog wel in groeien
ik een L, omdat ik zelf ook niet de slankste ben maar daar kan ook heel heel wat buik in heb hem ook met die gedachte gekocht en hij is super makkelijk op te leuken en dat voor 3euro
Goed gedaan! Zo'n goedkoop jurkje! Hier mijn outfit van vandaag: 23 weken (jurkje zelf gemaakt) Bekijk bijlage 187458
Ja, dat was de eerste! Dus dat duurde wel even. Heb er daarna nog één voor mijn zus gemaakt en die was zo af. Heb nu weer een ander project. Ook een jurkje simpel zwart. Zal hem erop zetten als ik klaar ben ... Chai: Heel mooi! Staat zeker lief hihi!
@ Babymaken wat ben jij een crea bea zeg! Heel leuk! @ Chai Zeker heel lief en leuk! en een mooie buik had je zeg!
@Babymaken, ben onder de indruk! Creatief zeg. Staat erg leuk. @Chai, staat zeker lief. Moest je nog lang op die foto? Wat een flinke buik.
Vesten - Cardigan Anchor - Positiekleding online bestellen 2011 - Zwangerschapskleding | Noppies Maternity dit vest met een jeans