Ziet er leuk uit marianne! Zelf draag ik eigenlijk gewone kleding, leggins een maat groter en gewoon stretch shirten met een bolero of jasje erop. Ik heb alleen 2 zwangerschaps spijkerbroeken.
Ik heb ook iets wat daar op lijkt van de h&m. Ook maar 20,- Uhm ik zit nu al met mijn jas in de knoop. Ik heb nog helemaal niet zo'n dikke buik en een beste ruime jas (en nog allemaal andere jassen die te getailleerd zijn), dus dacht daar de winter wel mee door te komen. Tot mijn verbazing merk ik dat mijn borsten zo erg gegroeid zijn dat de jas dus gewoon niet meer dicht gaat tot bovenaan en bij mijn buik kan hij nog maar net dicht. Zucht! Eigenlijk wil ik niet zo'n dure zwangerschapsjas kopen die je daarna nooit meer draagt, dus ga dinsdag denk eens goed kijken naar een normale jas die ik hopelijk door dragen kan. Meer mensen die dat probleem hebben en hebben jullie een oplossing (alles jassen behalve a-lijn gaan natuurlijk niet over die borsten heen als ik mijn eigen maat koop. ZUCHT! Wil echt niet in een hobbezak lopen)
Ik ben geslaagd bij de C&A. Normaal heb ik maat 38 en nu heb ik een jas gevonden in maat 46 ( ) die voldoende model en ruimte heeft (was even zoeken). Bij de kassa ging er nog eens 25% vanaf dus uiteindelijk geslaagd voor 36,75!!!
dit is hem. Ceintuur kan eraf. Ik maak hem iets hoger zodat hij precies over de buik valt. C&A - jas? Bestel nu bij wehkamp.nl
Jassen blijven inderdaad lastig, maar ik ben tevreden. Zeker voor de prijs . Volgend jaar kan ik hopelijk weer mijn mooie trenchcoat aan. Thnx!
Ik doe mijn eigen jas gewoon aan (niet dicht) met een lang zwart vest met dikke kol over mn kleren eronder en dan een mooie sjaal en ik ben er klaar voor! (vest is zonder mouwen dus geen geprop). Ik sta voor december uitgerend dus wil echt geen jas daarvoor gaan kopen die ik en lelijk en groot vind haha..
Bij MEXX hebben ze mooie poncho's, kunnen prima over je jas en zijn lang genoeg om je (.)(.) en je buik warm te houden. Mijn oplossing
Heb eindelijk vandaag voor het eerst een positiejurkje aan. Hoera! Heb er geen foto van kunnen maken vanochtend, maar hij staat in de Wij-jonge-ouders die ik vorige week in de bus kreeg. Bij de make-over. Jurkje van de Prenatal. Hij past al prima en ik zie mn mini-buikje ineens een stuk beter. Voel me opeens veel meer "zwanger," haha. Eerlijk is eerlijk, het is ook een beetje "uit nood".. kan mn normale kleren (althans, jurkjes) nog makkelijk aan, maar alles zat in de was of moest nog gestreken worden. En daar had ik geen zin in natuurlijk, 's ochtends vroeg!
Hallo dames, Even een polletje... Ik zit te twijfelen of ik deze jurk zal kopen. Wat vinden jullie? Vind hem mooi en hij lijkt me onwijs comfortabel... Is te koop bij de positiekleding van webshop Babywalz. Weet iemand een winkel in omgeving Doetinchem waar ze zoiets verkopen?
Ik vind hem mooi en leuk dat die strepen op je buik zitten. Geeft extra nadruk op je buik! Wel een beetje prijzig, maar je bent maar 1x zwanger en hij lijkt mij ook heerlijk zitten!
Gewoon doen joh. Dit is een jurkje die kun je voor allerlei gelegenheden dragen. Heb je dus regelmatig aan. Altijd handig om in de kast te hebben.
iemand nog leuke tips voor kerst/feestdagen kleding?? normaal gesproken begin ik nu al met mijn outfit namelijk maar dit jaar zal ik net voor kerst de 20 weken gepaseerd zijn en dan wil ik wel iets speciaals aan waar je me buik in ziet denk ik