Wow, wat mooi al! Gefeliciteerd meid! Alles goed met je? Heb je topic tijdje geleden gevolgd. Mag ook via pb anders. Mooi kleedje trouwens
eerste jurkje van de hema met legging prenatal en jasje goedkoop winkeltje in hengelo. tweede setje is spijkerrokje die allang niet meer dicht kanmet lang shirt erover van h&m vest van prenatal en legging van action
Leuk! Ik ben vrijdag met m'n moeder wezen shoppen voor positiekleding. Ik heb het nog niet echt nodig want ik heb nog amper een buik, maar als het zover is zal ik hier ook wat outfitjes plaatsen!
Mooie outfits meiden !! Soms toch nog wel lastig om voor nu iets leuk te vinden.. Ben blij als ik het heb verteld.. Kan ik schaamteloos mijn buikje showen..
Wie heeft er leuke adresjes voor luiertassen? Ik heb een luiertas gezien bij Babywalz die me wel aardig lijkt maar ben benieuwd naar jullie ideeën...
ToTheMoon: wauw, dat is inderdaad een hele mooie buik! Super zeg. En een mooie outfit ook, natuurlijk! Hoop dat ik er ook nog zo hip bijloop op jouw termijn. Complimenten voor jou!!
Thanks meiden! Wat lief... Maar ik moet wel wat opbiechten hoor! 8 van de 10 keer loop ik thuis gewoon lekker rond in spijkerbroek met simpel shirt of lang vest...
Jurkje bij de Prénatal, legging via Wehkamp. Lintje bij de hobbyshop en klaar is mijn: het-is-bijna-kerst--outfit.