@magdalena. Er is nu op wehkamp uitverkoop! enne bonprix heeft goed betaalbare kleding. Onder - Zwangerschapsmode - Damesmode van A-Z - Voor haar - bonprix.nl groetjes
ik heb vandaag in de uitverkoop bij kruidvat en zeeman kleren gescoord!! korte vestjes/bolero's erg leuk met een basic shirtje wijd zittende tuniekjes, jurkjes van rekstof die nog zat ruimte hebben ideaal die uitverkoop!!!
steffielove en lief of stoer, leuk zeg!! Ik kan zaterdag eindelijk in mijn zwangerschapskleding duiken, dan vertellen we het mn ouders, daar ligt alles. Ik heb niet veel dingen meer die ik goed aankan, dus eens kijken wat ik van de vorige nog heb liggen.
Jammer dat er al een poosje niet gepost is vind het altijd leuk om hier te spieken ..ik ga van de week foto,s ,maken van mijn nieuwe outfitjes hoop dat er nog meer mij volgen ..
Leuk! Ik ben echt op zoek naar leuke kleding, maar t kost me erg veel moeite moet ik zeggen. Vaak kom ik uit op gewone leding die erg rekbaar is of een maatje groter. Hier een van mij, lang t-shirt en vestje van H&M, samen voor 24,95 geloof ik. Spijkerbroek is een van Bershka, ik draag allemaal lage broeken, geen positiebroeken.
@elies heel herkenbaar!! ik heb wel echt positie broeken omdat ik een maatje groter heb kan ik die lage broeken vaak niet aan zonder een bouwvakkersbilspleet er aan over te houden maar ik heb veel shirtjes die gewoon lekker mee rekken en daar over heen losse vestjes of korte vestjes en bolero's vind de positie mode zoooo saai!! baal er wel van dat ik geen spiegel heb om foto's in te maken, nu moet vriendlief het voor me doen en die heeft er vaak geen zin in waardoor ik weinig foto's kan delen met jullie