ja die blijft mooi, heb m op de website gezien, g anog ff verder snuffelen en dan misschien ook kopen!
Wat een leuk topic. Moet nodig kleding kopen Want alles is te klein. Nu dus echt zwangerschapskleding kopen. Dus ga zeker ff mee spieken. En als ik iets leuks heb gevonden, zal ik het plaatsen. Heb alleen 1 jurkje van Prental van vorige zwangerschap. (Wit met grijze print). Zit heerlijk en staat leuk!
hoi, vind het nadeel van jurkjes vaak dat ze openstaan aan de onderkant. een stretch truitje laat mooie je hele buik zien, een los jurkje alleen de bovenkant.
ik heb vandaag een super leuke tuniek/ jurkje binnen gekregen!!! moet alleen nog even wachten toen mijn buikje ietwat verder is. heb nu gewoon een positiebroek met wat langere shirtjes aan en mijn tunieken draaien overuren
Ik vind lange shirts ook mooier dan jurkjes, heb nu wel een jurkje aan (zal zo even foto plaatsen), maar omdat ik best lang en slank ben, word ik al gauw zo'n stelt met een buik haha.
@Elies25: ben benieuwd naar je foto ik zou inderdaad voor wat strakkere jurkjes gaan, die dus goed alle kanten van de buik laten zien. Niet om op te vallen, maar dat staat leuker dan zo'n losse onderkant (ik moet altijd aan een tent denken)
Deze is het, jurkje is van Terstal (25 euro) en daaronder een skinnybroek van bershka (heupmodel dus, die draag ik nog).
Wat leuk allemaal. Ik heb nog geen 1 foto gemaakt met positiekleding, 't moet er dan toch maar eens van komen.
Oh leuke jurk. Die wou ik laatst ook kopen, maar wist niet of dat leuk zou zijn. Ga hem dus morgen ff halen Als ze hier nog verkrijgbaar zijn.
Ja ik krijg ook leuke reacties erop, dusse kopen maar! En dus ook goed rekbaar, heb gewoon mijn eigen maat en er zit nog zat ruimte voor een nog grotere buik!
niet echt de mooiste foto, sta er beetje stom op vind ik maar wou mijn shirt even met jullie delen krijg er zoveel leuke opmerkingen over het shirt is van Belly-b