Zo mn outfit van een feestje van gisteren. Broek is van H&M (20,-) en zit echt super valt wel heel klein (ik draag daar nu maat 44 van terwijl ik normaal in 40 pas in mn zwangerschap) maar ben lang dus idiaal voor lange benen. Jurkje is van de Sting gewoon wat grotere maat Bolero hebben ze bij Vera moda in alle kleurtjes (13,-) Schoenen zijn van van Haren (25,-) ketting Kruidvat Groetjes! Dit is trouwens de broek Product Detail | H&M NL
Wat een leuke kleding komt er voorbij zeg . Mijn outfit van gisteren, spijkerbroek van de miss etam (35,-) en shirtje van Mamalicious. (12,95 bij ik en mijn kind), shirtje begint helaas wat kort te worden bij mijn steeds dikkere buik.
@mama322: haha bij de eerste foto dacht ik "oh je ziet nog amper een buik" maar toen ik de tweede keek had ik me toch goed vergist betekent wel dat je buik lekker naar voren staat en niet in de rondte leuk hoor! ik heb vandaag een katoenen colbertje aan waarvan de onderste knoop mis. ik wilde hem er vanochtend aan gaan zetten, maar toen ik concludeerde dat hij toch niet meer dicht zou kunnen heb ik dat maar gelaten
Hoop dat dit lukt, nog geen fotos geplaatst.... Wat een truc om jezelf te fotograveren Benen lijken nu wel van een kabouter, haha, en dat ben ik echt niet Heb dit veel aan voor mijn werk en voel me er super in. Spijkerbroek van Miss Etam, Hemdje van de Cool Cat, striklint van de naaiwinkel. Colbetje is mijn gewone colbertje van MEXX, valt erg mooi langs mijn buik, maar omdat ik met mijn camera twee handen nodig heb is dat niet te zien. Als toefje mijn happy rode schoenen. Bekijk bijlage 231722
Zeer leuke outfits zie ik hier passeren Zal keer kijken om ook is eentje te posten @eva zeer leuk accentje met die strik zo! Moet je maar opkomen Maakt totaal iets anders van je shirt =D
Ben er ook blij mee, heb verschilende linten gekocht, 1,50 per stuk en gebruik ze bij vanalles. Vind het zelf mooi als je echt ziet waar mijn buik begint omdat ik vrij stevige borsten heb. T was al niet weinig, maar moeder natuur vond het nog niet genoeg voor onze kleine...... Eva
Maak je die strik dan zelf? of is het lint met strik?? Want vin em super gelukt Bij mij staat ie nooit zo mooi men strikje
Is gewoon satijnlint van de naaiwinkel. Even kijken hoe je hem strikt, klein of groot en dan mooi de lusjes uitvouwen, klaar! Echt super makkelijk. Als je de eindjes schuin knipt ook geen rafels. Groetjes eva
hier een outfit van mij, een paar weken geleden. geen positiekleding. verbaas me er zelf soms over wat ik allemaal nog pas
Jeetje wat leuk om te zien. Ik ben nog niet zover. Heb net mijn eerste zwangerschapsbroek en rokje gekocht. Zal eens kijken wat erop kan en dan showen. Heeft iemand toevallig ook leuke feestkleding? Ik heb over een paar weken een feest.. geen idee wat ik aanmoet en waar te koop haha
Ik kan bij Wehkamp H&M en Voordelige mode, schoenen en woonitems in de online-shop van bonprix meestal wel aardig slagen. Maar tuniekjes/jurkjes kan je echt nog wel lang aan hoor. Ik was 20 weken en toen gingen de eerste strakkere jurkjes te strak zitten. Draag de wijdere die los op je buik zitten nog. En leggings kan je heel lang aan. Nu wel een paar een maatje groter gekocht want positieleggings ben ik vanaf vind t ondingen. ik heb ook normale kleding iets grotere maat of als je op t model let zit het op je buik ook prima. Basics heeft hema ook wel fijne shirtjes (kan ook online). Veel plezier op je feestje Koop in iedergeval niet teveel al in het begin (ik pas sommige positiekleding die ik in mn eigen maat 38 had gekocht nu niet meer met name spijkerbroeken..)
Nog even een paar outfits in mn buikfoto;s gevonden roze jurkje is van misetam was geloof ik 9,- heb dr ook een 3/4 shirtje van gestreepte shirt is van h&m bollero vestje had ik nog van yes our no
Zwart hempje met een bolero die ik nog had de broek is van C&A inmiddels pas ik die niet meer was een positiebroek online bij h&m gekocht 2e foto is een setje van esprit rokje met bolero (ooit een keer voor een feestje gekocht en paste nog) en een basic shirtje erbij
En vandaag met shirt van bonprix en mn harembroek van de kruidvat (verkopen ze ook bij action) heerlijk voor thuis
Ja die is 3/4 heb er geloof ik nog geen 5,- voor betaald (ze hebben ze ook bij action) zit vooral thuis lekker. En straks na de bevalling zal ik m ook wel dragen.