Wat erg zeg!!! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve heel erg veel sterkte en een dikke knuffel!!
Die shirts van de zeeman, halen jullie dan je eigen maat of een maat groter? Zeeman valt meestal toch ook al wat groter?
Zeeman valt bij grotere maten groot uit.. heb maat 36 en nu ook 36 gekocht.. valt perfect! Als ik niet zwanger ben zit het ook goed hoor alleen (althans bij onze zeeman hier) hebben ze weinig maat 36
Lees al even mee met dit topic, en al veel super leuke outfits gezien! Nu het nog kan, zal ik ook eens een fotootje plaatsen Slimfit jeans van Mamalicious, het witte shirtje is van de h&m en het vestje is ook van Mamalicious. Lekker makkelijk voor op m'n werk
Hij zit idd heerlijk! Heb ook een zwart met witte strepen en dan de zilveren lippen 12,95 zit ook heerlijk! Ben zo gek op de sale van de wehkamp
Hallo dames!! tzt volgen nog foto's, maar even een tip... Ik heb vandaag echt 2 hele leuke broeken gevonden! Superhip en ze zitten als gegoten! - Een rode skinny jeans van Queen Mum - Een donkerblauwe chino van Love2Wait Nu nog een leuke jeans vinden en ik zit qua broeken wel goed, denk ik zo Ik hoop op nog veel foto's hier...het is altijd zo leuk om mee te kijken naar alle creatieve outfits!
Wellicht laat mijn zwangerschapsbrein me nu echt volledig in de steek...maar ik gok dat je dit bericht in het verkeerde topic hebt geplaatst? Of mis ik een deel van gesprek?
Dit is de rode broek van Queen Mum die ik gisteren heb gekocht...echt een aanrader! Zit heerlijk! Witte ondershirtje is van Mamalicious; lekker lang! Bolero (markt) en grijs shirtje (Esprit) zijn geen zw-kleding en had ik al. Buikje is hier nog bescheiden, maar als het goed is is hij, door het elastiek in de boord, heeeeel lang door te dragen