@ jamientje, leuk zo'n truitje! Je bent ook mooi zwanger! Zou het zelf ook wel willen maar met inmiddels cup F-G ziet dat niet heel charmant meer uit Wel jammer want het ziet er super leuk uit!
Hahaha nou echt hoor! Als ik denk hmm wat moet ik vandaag aan, goh mn jumpsuit, ohnee straks moet ik heel nodig naar de wc @ikhebjelief dan doe ik het toch goed haha, ik had hem ook voor weinig maar hij is nu 40 euro. Voor die 40 euro had ik hem zeker laten liggen!
Leuke wonderwoman jurkjes! En staat mooi jamie, helaas niks voor mij, te weinig tiet voor haha Wat dragen jullie zoal met dit weer? Want een broek begin ik niet meer aan, die had ik vanmorgen aan en dacht dat ik gek werd..
Tip: bij miss etam verkopen ze hele fijne harem broeken van een zacht dun stofje voor 17 euro. Is van de gewone collectie maar kan voor ons zwangeren ook prima. Is tot net onder je knie. Verkrijgbaar in oa bruin, zwart en cobalt blauw. Ook online nog te verkrijgen. Groetjes mamakaatje
Ik vindt het wel moeilijk.. kleren kiezen met dit weer Lange broek is gauw te warm, heb stretch rokjes van de h&m maar met een strapless shirtje vind ik dat eigenlijk te bloot (voor mij). Heb leuke jurkjes maar die zijn te dik haahahha Wat een fiepmiep ben ik toch.. eens op zoek gaan naar een positierok of 3/4 broek
Rok ( Linnen, katoen ) met shirt met korte mouwen. Vanmiddag een legging onder mn rok aangedaan omdat ik anders plakbenen krijg van de warmte. Of een luchtig jurkje. Broeken draag ik zowizo nooit. Of je moet een linnen broek zien te vinden, maarja voor die 2-7 weken...
Misschien en tip...bij The Sting (o.a. in Arnhem) kun je goedkope strechttruitjes/shirtjes kopen. In allerlei verschillende kleuren, met lange mouw, korte mouw, spaghettibandjes, lang shirt, kort shirt, v-hals, ronde hals...voor ongeveer 10 per stuk. Ze rekken erg goed mee. Ik vind ze ideaal!!! Trouwens, wat een mooie buikjes allemaal!
vandaag, broek had ik al, is geen positie, hemdje van zeeman en blouse van h en m, ook beiden geen positie
En dit had ik gisteren aan, vooral met de tuniek ben ik erg blij, zit heerlijk en rekt erg goed, is gewoon van de kruidvat, voor maar 5 euro, heb hem ook met witte achtergrond, broek is van miss etam, wel positiekleding.
mijn outfit van vandaag... heb er alleen nog even een witte legging ondergehaald... gewoon van de pieces..
Leuke outfits! Hier vandaag een lichtblauwe skinny en een shirtje van noppies gekocht! Zal er binnenkort even een foto van maken