Weet niet meer wie de tip had van het shirtje van de wehkamp met die zebraprint.. Heb hem nu ook! Helemaal happy mee! Thanks voor de tip!
Mijn outfit van vandaag (17w1d zwanger) - Blauwe chino van Love2wait - 2 shirtjes van C&A (geen positiekleding; rekt lekker mee ) - Vestje (geen positiekleding; h&m)
hoi dames heb even een vraagje! ben op zoek naar een leuke zwangerschaps broek, het liefst skinny. heb je die? en waar kun je die vinden omg. Rotterdam? Ik ben nu 11 weken , maar me broeken zitten gwn echt strak en niet fijn meer. groetjes oppasje
Je hebt heel veel leuke zwangerschapsjeans, ook skinny's! Ik heb zelf een skinny's van Love2Wait, maar die was wel vrij prijzig. Volgens min heeft mamalicious ook skinny's die iets goedkoper zijn! Succes!!
ik zie toch een hoop broeken, die zitten bij mij echt niet lekker, gaat irriteren op mijn schaambot als ik wat langer zit Ik draag alleen maar leggings met jurkjes van HM die rekken nog lekker mee. heb ook 2 stoffen harembroeken die wel lekker zitten, maar voor kantoor vind ik dat weer niet zo leuk.
Ik heb er een van mama licious.. Die hebben ze overal waar mama licious verkocht word lijkt mij. Die van mij was 55 trouwens.
Mamalicious heeft een skinny broek, ik heb hem bij de prenatal gekocht, mooie felblauwe! Is de new amona, hij is geloof ik 44 euro.