@lydia Ja niet zo gek dat je op was Je hebt het nog lang volgehouden vind ik. @angibaby Schattig jurkje. Leuk zo met rood.
Die met Hello Kitty heb ik ook! Is van Kruidvat! Als jullie die nog willen scoren: morgen zal alles wel afgeprijsd zijn ivm uitverkoop van koninginnedagartikelen Hij is er ook in wit met erop: Queen for a day Die kan ook op andere dagen dan koninginnedag
hmm.. nee geen artikelnummer.. bij ons in Uden hebben ze ze in allemaal kleuren en ook nog met lange of korte mouw.. gewoon ff naar de coolcat succes xx angie leuk jurkje
Wat een leuke Outfits zeg ! Hier nog niet echt een dik buikje. Al begint ie nu wel te komen aan mijn broeken te zien haha
Mijn outfit voor vandaag: Bekijk bijlage 147641 Niet echt iets bijzonders, maar we zijn vandaag naar de speeltuin geweest en in deze kleding kon ik lekker ravotten
leuk shirt giraf ! vind de broek ook nice!, balen dat ik er niet tegen kan ofzo.. krijg meteen last van mn buik met n broek aan :S ( een zw.broek)
Mijn outfit vandaag op 20 weken, vind het riempje zelf heel leuk! Past wel iets beter bij mijn roze topje, maar je kan het zowat bij alles dragen!
@ giraf wat een leuk jurkje! naar zoiets ga ik ook maar eens kijken. @ lisa wat leuk dat riempje erbij! kleding staat je mooi!
Je kunt ipv een riempje ook leuk een lint erom doen. ( heb even geen foto) Dat doe ik nu bij jurkjes onder mn borsten of net op mn heupen zo'n lint met een strik opzij, staat ook heel leuk
@norah jij bedoelt waarschijnlijk dit .. dat doe ik zelf ook en staat inderdaad ook erg leuk! Je ziet het niet zo heel goed op de foto, maar ik denk wel dat de bedoeling duidelijk is
Haha, ja dat bedoel ik inderdaad! Vind ik ook echt super mooi staan! Zeker als je buik nog niet heel erg dik is staat dat toch erg zwanger al vind ik..