Ik draag wel zwangerschapbroeken maar bovenop meestal gewone truitjes /shirts/ jurkjes. Ik koop dan gewoon een maatje meer en soms gewoon mijn normale maat. Vooral in de sale leuke jurkjes gescoord bij bv de Hema en h&m Jurkje voor 7 is geen geld. En legging koop ik bij de primark 1/2 maatje meer. Passen goed over mijn buik. Bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan. Ik vind het zonde om dure zwangerschap kleding aan te schaffen, voor een paar maanden. En laatst bij de only een lente jas gescoord van 80 naar 30 was een maatje meer en kan ik lekker in groeien door de touwtjes
Ik ben me aan het oriënteren op de zwangerschapskleding. Ik heb al 1 zwangerschapsspijkerbroek en draag nu nog wijde bloesjes. Bij ons in de plaats geen leuke winkels helaas waar ze zwangerschapskleding verkopen. En in de buurt ook niet, dus dat is al lastig op zich. @Bloemm Leuke kleren zeg! Waar heb je dat gekocht? Vooral het eerste setje?
Bekijk bijlage 448612 Ik voel me echt een rolmops en de ene broek zit lekkerder dan de ander en toch is het dezelfde maat.. Hahaha soms frustrerend hoor maat ik doe me best om er een beetje hip uit te blijven zien. Ik ben alleen niet zo heel creatief
Ik draag meestal een positie spijkerbroek met een wat langer shirt erop en veel vestjes. Kan niet wachten tot het wat warmer wordt en mn jurkjes aan kan. Ik heb niet zoveel lange leggings, maar wel 3/4 leggings. Ik duik van het weekend mn kast in om te kijken wat ik aan shirts met korte mouwen heb want nu het wat warmer gaat worden vind ik dat fijner. Ik geef nu ook erg weinig uit aan kleding voor mezelf, ik mag bijna gaan aftellen dus het is hooguit voor 2a3 maanden. Tijdens mn vorige zwangerschap heb ik vaak een zwart jurkje (dat te kort was om als jurkje te dragen) onder een gewoon shirtje aangehad.
Leuke kleren allemaal! Mijn eerste setje is een broek van HM, wel van mijn zoon zijn zwangerschap nog. Het tuniekje van de Primark en blazer van de HM. De rest komt uit Turkije, heeft mn vader voor me meegenomen afgelopen Januari. Ik ben vrij kort, een zwangerschapsjurkje van hier is of te breed of te lang, deze zitten precies goed.
Gisteren genoten van het lente weer met een lente outfit. Ik haat sowieso broeken dus ben blijft ik eindelijk een kleedje aankan. Btw: leuke outfitjes hier! Groetjes
Hier ook een jurkje van king louie, kan je daarna ook gewoon aan en is ook gewone mode, vestje Vd hema er over, zo ook met de langere hempjes en shirtjes Vd only! Ideaal! Het is onze derde (En laatste) dus wil niet allemaal zwangerschapskleding kopen, niemand die het hierna nog draagt. Schoonzusjes met mt 36 en een zus die al klaar is...