Heerlijk!!! Wat een lol hebben we er van. Omdat we niet op vakantie gaan dit jaar, heeft manlief zijn grasveld opgeofferd. Een schot in de roos, want de kinderen willen nu alleen maar thuis blijven Scheelt weer voor moeders
Wauw wat een mooie grote zwembaden hebben sommige zeg! Ben jaloers. Hier alleen het schelpje of eem klein opblaaswembad van blokker in de tuin, meer past niet. Bekijk bijlage 407916
Nee, helemaal niet. Nu woon ik wel in frankrijk, dus dat zal ook helpen. We hebben alleen een soort kalkzand in het water, wat het een beetje troebel maakt, maar daarkan ik mee leven. Hier nog een foto van het geheel:
Nee, nog steeds niet... Die irritante boer heeft heel veel stukken land overal, dus veel graasopties helaas...
Oeh leuk topic!! Wij zijn nog aan het kijken of het de intex 3x2 wordt of de 4,5x2,20. Dan kan ik nu even bij jullie kijken hoe dat lijkt Twijfel tussen deze 2, weet namelijk niet of de 4.5 net iets te groot wordt ja of de nee. Maar graag wil ik toch ook wel weer wat een diep bad... Pff, lastig. Vandaar een geweldig topic!
Wij hebben nu de 450x220, het is inderdaad groot, maar dat hebben we altijd al wel gewild. Mocht je misschien meer foto's willen zien stuur ik ze wel via pb. Whysteria: kun je de boer niet vertellen dat wij op z'n schapen aan het wachten zijn
Wat ik me dus wel afvraag als je zo'n mooi groot zwembad in je tuin hebt, wat doe je met al dat water als ie weer leeg moet?
Buren hebben ook 3x2 Heb er bij hun al ingezeten ideaal, ik ben niet zo groot (1.65) en kan gewoon zitten in bad, water komt tot mn schouders. Dl kan er gewoon in zwemmen maar is niet te diep om te spelen. Ze kan zonder zwembandjes erin (altijd toezicht) En hij is groot genoeg om zl in zn zwembandje erin te zetten. Offtopic, whysteria waar in Frankrijk wonen jullie? En zijn jullie verhuist voor werk ofzo?
Ach ik ben 185 en vind het heerlijk... Legen? Slang op het afvoertje onder in het bad en de andere uiteinde in de put en de zwaartedruk doet hopelijk de rest haha
Moet je wel een put hebben in je tuin.....maar idd das wel een goeie. Bij ons nieuwe huis hebben we een grotere tuin en een put dus ik heb alweer wat voor op mn verlanglijstje....
In de Bourgogne (dus pal in het midden). We zijn verhuisd omdat we hier graag wilden wonen, en gelukkig mocht ik mijn werk meenemen...