Ons zwembad. Wij doen de tuinslang er in met leeg laten. Mijn man zuigt dan even op het uiteinde en dan loopt ie vanzelf leeg. Zwembad staat op de oprit, mag van man niet op het gras.... Water loopt zo naar de straat. Hij staat nu niet op, was me te warm om te gaan zeulen met pomp, emmers warm water etc.
Dit is ons bad. En wij zijn er ook blij mee. Echt heel veel groter past ook niet. Maar dit is prima. Zoonlief kan badderen en spetteren. En heel af en toe gaan papa of mama er ook bijzitten.
Foto's zijn welkom!! Zo kan ik hopelijk een beetje een inschatting maken hoe groot het lijkt, ruimte hebben we er zat voor maar ik twijfel of het niet een beetje TE groot gaat worden voor ons drieën
lise.. mag ik ook wat meer foto's? antares: veel onderhoud? wat doe je dan allemaal? als ik het grote op heb staan is het alleen kwestie van ph/chloor goed op peil brengen... pomp aan na gebruik en uit gewoonte ga ik er voor gebruik altijd met het schepnetje doorheen..
voor diegene die zon groot bad op het gras zetten... dat gaat dus helemaal kapot... hoe lossen jullie dat op als bad over paar weken weer weg gaat?
door of het met rust te laten of er een zandbak op te zetten. het gras ligt er om het makkelijker en zachter te maken voor het spelen, niet omdat het overal egaal moet zijn. al staat hij hier nu wel op stenen als ie staat ( kleintje dan nu ) maar dat is omdat we achter alleen stenen hebben.
Vorig jaar. Toen stond hij nog op het gras. De dode cirkel is van ons lek gegane opblaasbad. Inmiddels hebben we extra betegeld en staat het bad daar. Zal zo ff kijken voor een foto