En dit is nu. We hebben zoals gezegd een stuk van 2x3 extra betegeld en daar staat nu het bad. Zodat het gras niet steeds kapot gaat.
Ik zou wel willen, maar ik heb hem nog niet! Ik heb van manlief op onze trouwdag zo´n bubbelding voor buiten gekregen.. Maar omdat we een nieuw hok krijgen met een veranda is het nu niet praktisch om hem op te zetten, eerst het hok maar klaar Maar ik kan serieus niet wachten om daar lekker in te liggen..
ons bad staat al weer een maand of twee. Door de onweer was de ph enorm hoog... 12!! Groene laag op de bodem, pomp en netje kan dat niet aan..... Dus weer ph spelen, en daarna chloorshock voor het groen. Dan weer ph spelen. .. Onze ph blijft echt enorm schommelen weet niet waarom verschilt per dag soms zomaar 3 erbij of eraf..... Wij hebben ook hard water dus ook weer wit uitstaande randen en water. .... werken met soda dus. .... Onderhoud genoeg!
dat is bagger dat PH zo schommelt.. en hard water hebben wij hier ook, gelukkig nooit wit uitstaande randen gehad.. over dat kapotte gras en met rust laten... hier vorig jaar dus helemaal geen gras meer over nadat ik het bad had weggehaald.. was echt 1 vieze smerige modderpoel geworden.. heb het opnieuw moeten inzaaien.. betegelen wil ik ook graag.. maar ML wilt meteen het hele terras vergroot hebben met de juiste stenen etc.. en dat is duur voor die oppervlakte.. dus helaas dan maar ff geen groot bad...
even zo, heb er geen andere foto van. is 10 x 3 . maar eigenlijk speel ik een beetje vals want is bij mijn schoonvader maar daar zijn wij ook.
Wat lijkt me dat heerlijk zeg, zo'n grote.. Écht zwemmen, in plaats van alleen maar liggen omdat er verder geen ruimte is
Wij hebben een warmtepomp om het water warm te houden. Deze kan tot 40 graden verwarmen. Ideaal ook voor ons meisje.
Ja is echt heerlijk! lekker duiken gewoon en gewoon makkelijk kunnen zwemmen. en momenteel is hij 30 graden dus ook warm zat!
Bij ons staat hij op de camping echt hele dag in de zon dus dat werkt prima en anders warmte pomp of goedkopere versie zilverschuimfolie erin leggen en voor je erin gaat dat er uit halen.