doet fb bij jullie ook zo raar?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 25 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik krijg continue dingen te zien waar mijn vrienden 2 maanden geleden op gereageerd hebben.
    En ipv af en toe zien dat een vriend ergens op reageerde of een pagina liked staat nu mn hele tijdlijn ermee vol.
    Zie bijna helemaal geen gewone posts meer, alleen maar ....vindt dit leuk, ....heeft gereageerd op....
    Dus alleen maar via via berichten.
    Was eerst nooit zo en heb ook niet pas een update gedaan omdat meestal na updaten dat soort gedoe komt.

2. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Ja hier ook! Oude posts etc staan in ene tussen nieuwe in de tijdlijn. Geen idee hoe dat komt.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ja hier ook. Heel irritant. Heb ook al een tijdje dat ik tussendoor ineens berichten van een week geleden zie.

4. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Yes, hier al een tijdje het zelfde probleem.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier geen rare dingen.
    Ben niet zo actief op Fb maar het ziet er niet anders dan anders uit

6. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Yup hier ook, ook bvb tag en win spelletjes die 20 minuten duren, en dan al van een dag of langer daarvoor zijn en toen ze bezig waren niet voorbij heb zien komen :rolleyes:

7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Hier ook, ook krijg ik nu continu melding dat het overzicht niet vernieuwd kan worden.

8. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    Yes

9. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ja hier ook. Dan krijg ik ene melding en wil
    Ik die aanklikken en dan reageert hij niet. Moet ik eerst afmelden en weer aanmelden en dan pas kan ik de reactie of like zien.

Sowieso vind ik Facebook steeds storender worden qua reclame en diensten. Ik zit er dan ook de laatste tijd steeds meer aan te denken mijn pagina op te schorten. Maar ja, dat is ook weer zo rigoureus.
    Wellicht de app van mijn mobiel eerst afhalen. Kijken hoe dat bevalt. Lees van veel mensen dat geen fb meer hebben toch een soort van rust met zich mee kan brengen daar je minder op je mobiel zit. En eerlijk is eerlijk, ik kan dat best wel minderen :oops:

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier doet hij ook vreemd.

Ik plaats zelf eigenlijk al nooit meer iets. Ik gebruik het alleen nog maar voor een groep waar ik in zit en voor bepaalde nieuwsgroepen...
    Verder vind ik er niet zoveel meer aan merk ik.
    Ik gebruik wel veel instagram.

11. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik heb er ook last van.
    Dan open ik fb en dan staat er: die en die heeft een foto geupload...
    Dan denk ik, leuk, ben benieuwd! Is het een foto van 20 mei die ik dus allang gezien heb...:mad:
    En als ik op terug klik, sloot hij normaal gesproken fb af. Maar nu gaat hij naar de vorige pagina die ik geopend heb, tien keer verversen, etc. Moet minimaal 10 keer op de terugknop klikken voor facebook afgesloten wordt.

En ik vind het héél irritant dat ze nu van die reclameblokken hebben in filmpjes. Denk ik een leuk filmpje te kijken, krijg ik halverwege een melding dat er reclame komt. Ja doei... geef dat dan meteen aan, dan was ik niet gaan kijken...
    Sluit het filmpje dan ook meteen af, no way dat ik verplicht die lange reclame ga kijken.

Nee, ik zit tegenwoordig ook meer op instagram merk ik. Jammer, want ik heb veel vrienden die enkel fb gebruiken.

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ja ik standaard dingen van 5 dagen geleden. Zo irritant.

13. Jebb

Jebb Niet meer actief

Ook ik herken het. Irriteert me wel!

14. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier ook, helaas al een paar weken. Inmiddels al een paar updates van de app verder, maar probleem
    Nog niet verholpen. Idd ook dat ik opeens 6 meldingen van 1 vriend op mn tijdlijn zie, wat ik eerder niet zag of misschien eentje. Zeer irritant!!

15. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ja klopt. Heel mijn tijdlijn staat door elkaar.
    Wil ik even iets terug zoeken om aan mijn vriend te laten zien (filmpje ofzo) kan ik em met geen mogelijkheid meer vinden. Kom ik allemaal dingen tegen van een week geleden ofzo

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Geen last van.

Wel irriteer ik aan die gesponsorde berichten waarvan de actie of de uitjes al geweest zijn.

17. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Ja, super irritant!

18. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hier ook al weken!

19. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ja, heel irritant!
    Krijg ook ineens meldingen dat iemand wat in een groep heeft gezet een week terug...
    Heb die instelling inmiddels aangepast.
    En van de week weer eens naar de rest van de instellingen kijken.

20. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    Ik heb nergens last van, ik gebruik altijd de app op mijn mob.

Deel Deze Pagina