Ik krijg continue dingen te zien waar mijn vrienden 2 maanden geleden op gereageerd hebben. En ipv af en toe zien dat een vriend ergens op reageerde of een pagina liked staat nu mn hele tijdlijn ermee vol. Zie bijna helemaal geen gewone posts meer, alleen maar ....vindt dit leuk, ....heeft gereageerd op.... Dus alleen maar via via berichten. Was eerst nooit zo en heb ook niet pas een update gedaan omdat meestal na updaten dat soort gedoe komt.
Ja hier ook. Heel irritant. Heb ook al een tijdje dat ik tussendoor ineens berichten van een week geleden zie.
Yup hier ook, ook bvb tag en win spelletjes die 20 minuten duren, en dan al van een dag of langer daarvoor zijn en toen ze bezig waren niet voorbij heb zien komen
Ja hier ook. Dan krijg ik ene melding en wil Ik die aanklikken en dan reageert hij niet. Moet ik eerst afmelden en weer aanmelden en dan pas kan ik de reactie of like zien. Sowieso vind ik Facebook steeds storender worden qua reclame en diensten. Ik zit er dan ook de laatste tijd steeds meer aan te denken mijn pagina op te schorten. Maar ja, dat is ook weer zo rigoureus. Wellicht de app van mijn mobiel eerst afhalen. Kijken hoe dat bevalt. Lees van veel mensen dat geen fb meer hebben toch een soort van rust met zich mee kan brengen daar je minder op je mobiel zit. En eerlijk is eerlijk, ik kan dat best wel minderen
Hier doet hij ook vreemd. Ik plaats zelf eigenlijk al nooit meer iets. Ik gebruik het alleen nog maar voor een groep waar ik in zit en voor bepaalde nieuwsgroepen... Verder vind ik er niet zoveel meer aan merk ik. Ik gebruik wel veel instagram.
Ik heb er ook last van. Dan open ik fb en dan staat er: die en die heeft een foto geupload... Dan denk ik, leuk, ben benieuwd! Is het een foto van 20 mei die ik dus allang gezien heb... En als ik op terug klik, sloot hij normaal gesproken fb af. Maar nu gaat hij naar de vorige pagina die ik geopend heb, tien keer verversen, etc. Moet minimaal 10 keer op de terugknop klikken voor facebook afgesloten wordt. En ik vind het héél irritant dat ze nu van die reclameblokken hebben in filmpjes. Denk ik een leuk filmpje te kijken, krijg ik halverwege een melding dat er reclame komt. Ja doei... geef dat dan meteen aan, dan was ik niet gaan kijken... Sluit het filmpje dan ook meteen af, no way dat ik verplicht die lange reclame ga kijken. Nee, ik zit tegenwoordig ook meer op instagram merk ik. Jammer, want ik heb veel vrienden die enkel fb gebruiken.
Hier ook, helaas al een paar weken. Inmiddels al een paar updates van de app verder, maar probleem Nog niet verholpen. Idd ook dat ik opeens 6 meldingen van 1 vriend op mn tijdlijn zie, wat ik eerder niet zag of misschien eentje. Zeer irritant!!
Ja klopt. Heel mijn tijdlijn staat door elkaar. Wil ik even iets terug zoeken om aan mijn vriend te laten zien (filmpje ofzo) kan ik em met geen mogelijkheid meer vinden. Kom ik allemaal dingen tegen van een week geleden ofzo
Geen last van. Wel irriteer ik aan die gesponsorde berichten waarvan de actie of de uitjes al geweest zijn.
Ja, heel irritant! Krijg ook ineens meldingen dat iemand wat in een groep heeft gezet een week terug... Heb die instelling inmiddels aangepast. En van de week weer eens naar de rest van de instellingen kijken.