Show je zwembad

Discussie in 'De lounge' gestart door bloem82, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Maar waarom kun je er niet in dan?
    Wij hebben ook zo'n zwembad gehad. Stond eerst in de schaduw. En bleef altijd koud. Toen in de zon gezet en wel lekker warm water.
    Nu hebben we dit badje: http://m.intertoys.nl/m20/buitenspeelgoed/zwembaden-en-onderdelen/zwembaden/opblaasbaar-zwembad-rechthoekig?dfw_tracker=10917-1096519&gclid=CjwKEAjw1a3KBRCY9cfsmdmWgQ0SJAATUZ8bn32v0x51pHPY1FnrII4FT4DEHppwAO-gNv7rLs1CoBoCA53w_wcB
    Ook die staat lekker in het zonnetje. Wordt het water lekker warm. De kinderen smeer ik toch goed in.

2. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    @ElizaR @indy90 : wij hebben dit jaar de tuin laten doen, het gras moet dus nog goed hechten enzo (ofzo, heb er niet zo heel veel verstand van :D). Wanneer zetten jullie het bad op en hoe lang laat je hem staan en hoe ziet je gras eruit aan het eind? Mijn zoon is nu nog klein, de tweede onderweg maar als ze groter zijn lijkt me het wel super om in de zomer zo'n bad te hebben staan alleen zou dat in onze tuin dus alleen op het grasveld kunnen...

3. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Wij hebben kunstgras.

4. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.778
    3.907
    113
    Ah, haha ja dat zag ik er zo niet af van die foto...

5. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Dit is de onze. Doorsnee is 4,66 en diepte 1,07. We hebben hem inmiddels al een jaar of 4. Hij staat het hele jaar door buiten dus prima kwaliteit.

6. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Mm zus heeft zo'n soort bad op gras gehad. Aan t einde van t seizoen was t gras echt dood er onder. Dat was wel jammer.

7. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Omdat ik niet van plan was pal in de zon te gaan zitten :p het water is inderdaad lekker warm. Maar het is hier zo ontzettend heet dat ik buiten vermijd. Als we geluk hebben, blijft het hier droog, dus ga ik na 6 uur. Dan is de zon uit de tuin :)

8. meiklokje

meiklokje Actief lid

19 sep 2016
    496
    72
    28
    Wij hebben deze van bestway. Prima bad, inclusief pomp etc.
    Wij hebben er tempex onder gelegd. Water blijft echt prima op lekkere temperatuur . Bekijk bijlage 535796

9. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    #29 indy90, 22 jun 2017
    Laatst bewerkt: 22 jun 2017
    Je hele gras gaat stuk. Dit is een foto van vorig jaar. We hebben hem nu achter de schuur geplaatst dan valt die kale plek niet zo op:roflmao:. Het was een behoorlijk duur bad maar met een diepte van 1.20 heb je wel echt het idee te ''zwemmen''. We hebben er ook een volleybalnet bij groot succes. Het duurt alleen echt lang voordat hij een beetje op temperatuur is we gaan nu dus kijken naar zonnepanelen die je tussen de pomp kan plaatsen om het water wat te kunnen verwarmen.

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Kom eerder geen bijlage plaatsen, dus hierbij tweede poging. Bad is van Intex trouwens en er zit nu wel water in (foto is van april :))

Melief vindt dit leuk.
  11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dit is de onze. 3 bij 2 en zo'n 70/80 cm hoog. Groot genoeg

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Wij hebben er een van 244x166 (uit mn hoofd gezegt) ook met pomp ed.
    In onze oude tuin vond ik hem veel te groot, maar nu hebben we een grote tuin en kan het prima. (Wilde hem eigenlijk verkopen)
    Volgend jaar krijgt hij wel een ander plekje (staat nu op het terras ivm iets te veel planten in de tuin)

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Die van ons is 4,50 x 1,20

Groot dit jaar. Ook intex...met pomp en onderhoudskit ( chloor, PH spullen, thermometer, test strips voor waardes)

Tot nu toe ideaal. zwembad.jpg

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Deze hebben wij ook! Met pomp enzo erbij ook natuurlijk. Echt heerlijk!

Indy90: hebben wij ook
    Naar gekeken, gekocht, geprobeerd en weer verkocht. Werkte echt niet!

15. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier onze van intex incl pomp en chloor etc etc. 3x2

Bijgevoegde bestanden:

SDonya vindt dit leuk.
  16. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    Wat ik me afvraag he.. hoe krijg je die grote zwembaden een beetje warm? want dat is een beetje waar ik tegenaan loop. Wij willen ook zo'n bad met pomp aanschaffen omdat het handig is dat je deze langere tijd kan laten staan.. maar als ik er alsnog iedere keer weer eerst heet water bij moet doen om het een beetje een aangename temperatuur te krijgen ben ik bijna net zo lang bezig als een heel zwembad opzetten. (eerst water er uit, slang weer aansluiten.. moet bij ons door het hele huis ivm aansluiting badkamer, nieuw water er in... )

17. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Ik doe er nooit warm water bij. Water warmt vanzelf op in de zon.

18. Jetje1

Jetje1 Bekend lid

1 mrt 2011
    548
    271
    63
    Wij hebben er een verwarming in.

19. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Bedankt voor alle foto's :) meer zijn altijd welkom :p

Moeten de zwembaden op een egale ondergrond? Of mag het ook ligt golvend zijn, want onze grasveld is niet egaal.

20. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wat een gezellige tuin!!

Deel Deze Pagina