Wij hebben dit bad 260-160 en 65 diep en er van die speciale "tegels" onder gelegd zodat de bodem lekker zacht is
Ik heb zelf niet zo'n bad hoor, maar wel eens gelezen dat mensen vuilniszakken om hoepels doen, die in het water leggen en dat het water zo sneller verwarmt door de zon die op die hoepels schijnt.
Wij hebben maar een klein badje maar mn ouders hebben zonnepanelen op het tuinhuisje gelegd om het zwembad te verwarmen. Hoe precies weet ik niet maar uit die pomp komt echt warm water.
In principe moet de ondergrond vlak zijn. Wij hebben zo'n rond intex zwembad met opblaasbare rand van 3,05 en het gras is ook niet helemaal egaal. Naar het midden van de tuin scheelt het denk ik zo'n 3 cm met de randen. In eerste instantie wilde ik het bad vlak langs de schutting zetten maar toen stond hij te schuin. Nu staat hij in het midden zodat het diepste punt in het midden zit en is het bad een klein beetje ovaal geworden. Dat gaat wel goed maar meer schuin zou het ook niet moeten zijn. Ik denk dat het met de frame zwembaden nog wat nauwkeuriger komt.