Ha meiden, Ik hoop dat iemand mij even gerust kan stellen: ik ben een gevalletje hypochondrie en let dus overal veel te veel op, wil niet meteen rennen naar de huisarts en dat het dan weer niets is.. Is het normaal om tijdens menstruatie 'iets' in je urine te zien? Ik weet niet of je het echt troebel kan noemen, het ruikt en kleurt verder normaal, maar je ziet er dus heel kleine deeltjes/belletjes in (wel bij goed kijken, valt niet heel erg op). Zou het bvb gewoon een beetje afscheiding kunnen zijn? Heb verder namelijk geen symptomen o.i.d. Ben wel erg verkouden met keelpijn en heb een klein buikgriepje gehad... HOop dat iemand me even gerust kan stellen dat ik dus niet weer mezelf voor niks helemaal zorgen maak.. ik ga namelijk door mn hypochondrie veel te vaak voor niks naar de huisarts. Alvast bedankt!!
Ik zou er niet voor naar de dokter gaan. Gebeurt ook af en toe dat mijn urine niet helder is hoor. En niet enkel tijdens menstruatie. Lijkt me lastig voor jou dat je je altijd zoveel zorgen maakt..
Dat kan heel goed hoor! Had het namelijk een keer bij een urineonderzoek en de dokter vroeg gelijk of ik ongesteld was!
Heb je al hulp voor je hypochondrie? Lijkt me vervelend om altijd zo angstig te zijn dat er iets is Verder is hier urine ook wel eens 'troebel' hoor!
@Springmuis Mwah, officieuze hulp maar het is afwisselend, sommige periodes gaat het erg goed maar als ik dan weer iets 'opmerk' dat ik niet thuis kan brengen ga ik weer googlen.. en dan ben je dus na 1 link al half doodverklaard hahaha, nooit doen
Het is trouwens niet eens donker de urine, op internet lees je bij ontstekingen enzo 'donkere en troebele urine'. Dus dan zal het wel meevallen *leert relativeren*
Inderdaad noooooit googlen! maargoed is makkelijker gezegd dan gedaan denk ik? Ik ben altijd veelste nuchter dus totaal het andere uiterste.. (bij mezelf dan, bij dochter ben ik wel iets voorzichtiger maar ga niet googlen hihi) Maar maak je geen zorgen, urine is nou eenmaal niet altijd helder