Wat lief allemaal. Helaas hier weinig baby foto's van mij. Alleen van in het ziekenhuis in de couveuse. Maar die zijn niet erg duidelijk. En nog wat op dia's heb ze al keer over gezet op pc, maar zo verouderd. Maar zal van weekend nog eens kijken of ik 1 grote foto kan verkleiner op de pc. Zie veel gelijkenissen bij jullie kindjes en babyfoto van jezelf. erg leuk!!
Hier ben ik ergens in 1982 met de zus van mijn opa naar wie ik vernoemd ben. Vlak na deze foto is ze overleden aan borstkanker. Dat onderkinnetje heb ik nog steeds whahahaha
En dit is Milan op ongeveer dezefde leeftijd. Vind best dat hij veel op mij lijkt Bekijk bijlage 239531
Super leuk al die foto's!! @Jane1983 de kids lijken op jou !! echt heel leuk gedaan zo met zn 4'en Ik heb zelf helaas heel weinig tot geen foto's van mezelf als baby.. Ga morgen alles toch maar eens over hoop halen
dankje ik wou het lang laten groeien, maar het bleef op zo'n rotlengte hangen dat het niet meer mooi was. Nu zijn z'n haartjes kort
Dat hoor ik wel vaker idd. Vanaf de eerste dag wordt het tegen me gezegd, ook door m'n man, al zag ik het zelf beslist niet... haha! Inmiddels wel trouwens, als ik nu foto's vergelijk lijkt Dennis echt wel op mij, qua kleur ogen, vorm van de ogen en het gezicht en de neus. Alleen het kuiltje in z'n kin en z'n onderkin(nen ) heeft ie van m'n vriend. Soms is het wel eens eng, dan lijkt het alsof ik in de spiegel kijk, vooral met bepaalde blikken zoals wanneer Dennis heel geconcentreerd ergens mee bezig is, die herken ik gek genoeg van mezelf.