Ik kan dit niet bij iedereen hoor, dat zeg ik erbij en ik zit er ook weleens naast Euhm, je man.... moet ik even kijken maar die is moeilijk Krokus
Dat ik zo op het eerste gevoel niks zie/voel bij de foto. Dat ligt niet aan hem of aan de foto maar aan mij. Ik kan me dan minder concentreren. Bij hem krijg ik alleen het gevoel dat hij iets traumatisch heeft gezien of meegemaakt, althans, iets dat voor hem traumatisch is geweest.
-klikken op 'plaats reactie' of 'meer opties' onderaan de pagina. -klikken op de paperclip (bijlagen) boven het tekstvenster -als je van je pc wilt uploaden, klik op 'bladeren' -zoek een plaatje en klik op 'openen' -klik op 'uploaden' en als ie klaar is op 'sluit dit venster' -nu is je foto geüpload (zie je niet in het venster), zet er je tekst bij en klik op 'reactie versturen' -Klaar! LET OP; foto's mogen niet te groot zijn en liefst Jpg of jpeg formaat!
OMG OMG OMG OMG hij was 1,5 jaar en toen is hij onder een vrachtauto gekomen en mist nu dus 1 been. loopt met een prothese. ja traumatisch is het wel
Nou ik ga diet niet bij iedereen doen hoor haha. Zo voor een keer vind ik wel grappig maar ik ga geen honderden lezen. Ik weet niet of het een gave is ofzo maar soms krijg ik ineens een gevoel bij iemand of iemands foto.
nou tis echt wel een gave hoor. Kun je ook nav een foto dingetjes voorspellen of alleen terugkijken zeg maar.
Whoeps Krokus, ik schrik hier zelf ook wel een beetje van hoor..... Euhm... Ik denk steeds dat het toeval is en ik maar wat gok ofzo.... Euhm...... . Ik ken iemand die helderziend is en steeds zegt dat ik het ook heel sterk heb maar ik geloof dat zelf niet zo.... Denk ik
uhhhh dat mijn man iets traumatisch heeft meegemaakt kun je echt niet gokken. jij hebt echt een gave hoor.